  • 1. Data: 2002-04-01 18:49:58
    Temat: Pytanie o odszkodowanie
    Od: "Kobol" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem tu pierwszy raz i zwracam się do was z małą prośbą.

    A dokładnie mam takie pytanko. Jak to jest z odpowiedzialnością pracownika
    jeśli chodzi o odszkodowanie za wyrządzone szkody według art. 119 KP?? W
    dniu wyrządzonej szkody byłem na umowie zlecenie (trwającej 2 tygodnie) na
    sumę 200zł. Jakie teraz zapłacę odszkodowanie?? Czy będę płacił trzykrotną
    wartość umowy?? Czy może trzykrotny zarobek miesięczny (czyli to jest
    400zł)??

  • 2. Data: 2002-04-01 19:14:15
    Temat: Re: Pytanie o odszkodowanie
    Od: "Kobol" <p...@p...onet.pl>

    Dodam jeszcze, że na stanowisku (na którym pracowałem) poprzedni pracownicy
    byli zatrudnieni na pół etatu i zarabiali 400zł miesięcznie. Nie wiem czy to
    ważne, ale tek na wszelki wypadek podaję.

    Dzięki za wszelką pomoc

  • 3. Data: 2002-04-02 13:33:45
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Kobol" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sumę 200zł. Jakie teraz zapłacę odszkodowanie?? Czy będę płacił trzykrotną
    > wartość umowy?? Czy może trzykrotny zarobek miesięczny (czyli to jest

    Zlecenie nie jest stosunkiem pracy,
    a więc przepisy KP nie maja zastosowania.

  • 4. Data: 2002-04-02 13:53:21
    Od: "Kobol" <p...@p...onet.pl>

    > Zlecenie nie jest stosunkiem pracy,
    > a więc przepisy KP nie maja zastosowania.

    Czyli w takim razie odpowiadam według przepisów Kodeksu cywilnego?