  • 1. Data: 2002-04-01 13:15:21
    Temat: podwyższenie alimentów
    Od: "paj6" <p...@p...onet.pl>

    Córka (21 lat) pozwała ojca o podwyższenie alimentów do 40% jego
    miesięcznego wynagrodzenia .
    Dziewczyna mieszka z matką.Skończyła zawodówkę i technikum. Teraz
    studiuje na dziennych studiach w nienajtańszej ,ale modnej wyższej uczelni
    ,niewiadomo jaki kierunek .
    Ojciec ożenił się po raz drugi i z tego związku ma niepełnosprawne
    dziecko. Chłopak teraz ma 12 lat , czyli jest jeszcze w obowiązku szkolnym.
    Obie rodziny dzisiaj mają porówywalne warunki bytowe. Po wygraniu sprawy
    przez córkę, znacznie obniży się stopa życiowa rodziny ojca.
    PROBLEM- jakie argumenty przekonają sąd ,że podnosząc alimenty dla
    zdrowej i chcącej żyć ponad stan kobiety skrzywdzi fizycznie upośledzone od
    urodzenia dziecko.
    PROBLEM- gdzie znaleźć adwokata, który taki problem rozumie i będzie
    umiał ojcu pomóc.
    WNIOSEK- kosztem biednego, uczciwego i nepełnosprawnego najłatwiej jest
    się dorobić i prowadzić
    wygone życie.

  • 2. Data: 2002-04-03 12:36:12
    Temat: Re: podwyższenie alimentów
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "paj6" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Dziewczyna mieszka z matką.Skończyła zawodówkę i technikum. Teraz
    > studiuje na dziennych studiach w nienajtańszej ,ale modnej wyższej
    Wiadomo - Pan sie dowie jesli przejrzy dokumenty w sadzie.

> [...]
    sprawy
    > przez córkę, znacznie obniży się stopa życiowa rodziny ojca.

    JESLI wygra. Sad nie jest zwiazany zadaniem pozwu.

    > PROBLEM- jakie argumenty przekonają sąd ,że podnosząc alimenty dla
    > zdrowej i chcącej żyć ponad stan kobiety skrzywdzi fizycznie upośledzone
    od
    > urodzenia dziecko.

    Zdrowej kombiecie tez naleza sie alimenty. Nie jeste "sadem" ale takie
    stawianie sprawy
    raczej by mnie nie nastawilo pozytywnie.

    Panskim zadaniem jest wykazac, ze mysli Pan o obojgu SWOICH dzieciach,
    a zadacie CORKI spowoduje, ze bedzie miala lepiej niz DRUGIE dziecko.
    o uposledzeniu warto wspomniec (moi zdaniem) JESLI wiaza sie z tym koszty,
    wlasnie w aspekcie tych kosztow.

    > PROBLEM- gdzie znaleźć adwokata, który taki problem rozumie i będzie
    > umiał ojcu pomóc.

    ja bym nie szukal....

    > WNIOSEK- kosztem biednego, uczciwego i nepełnosprawnego najłatwiej jest
    > się dorobić i prowadzić
    > wygone życie.

    Przedwczesny......

    Boguslaw