  • 1. Data: 2004-03-29 11:29:11
    Temat: Spóła w upadłości - jak długo?
    Od: "JT" <j...@o...pl>

    Witam Wszystkich!

    Mam pytanie.
    Spółka akcyjna która trzy lata temu ogłosiła upadłość wciąż w tej upadłości
    pozostaje. Ma pozwolenie sądu na prowadzenie działalności gospodarczej i widać
    że inwestuje i rozwija sie znacznie lepiej niż przed upadłością.
    Czy w prawie upadłościowym (o ile wiem spółka podlega pod stare prawo
    upadłosciowe) jest jakiś zapis ile może w takim stanie pozostawać?
    Jak długo syndyk bedzie miał pozwolenie na dalsze prowadzenie działalności w
    tej spółce?
    Chodzi mi o to czy jest okreslony termin zlikwidowania lub przekształcenia w
    inny podmiot niebędący już w upadłości.

    Mam nadzeje ze jasno to opisałem - zielony w prawie jestem.

    Pozdrawiam i liczę na pomocne informacje.

    JT

  • 2. Data: 2004-03-29 16:45:49
    Temat: Re: Spóła w upadłości - jak długo?
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

> [...]
    > upadłosciowe) jest jakiś zapis ile może w takim stanie pozostawać?
    > Jak długo syndyk bedzie miał pozwolenie na dalsze prowadzenie działalności
    Nie ma takich ograniczen. Sam mialem juz do czynienia ze spolka, ktora jest
    w upadlosci od 8 lat i ciagle dziala. Jezeli przy okazji splacani sa
    wierzyciele, to nawet dobrze, chociaz rzecz jasna, co za dlugo, to tez
    niezdrowo.
    JG