  • 1. Data: 2003-03-26 08:23:02
    Temat: Spol. mieszkaniowa i ich bezkarnosc
    Od: Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

    Witam serdecznie
    Czy jest jakis organ panstwowy, ktory skutecznie wplyna by na zarzad
    sp-ni.
    Nasza-mieszkancow sytuacja jest niewesola, nie jestesmy czlonkami sp-ni
    ani wspolnota mieszkaniowa ale za wszelka cene chcemy sie pozbyc obecnego
    zarzadu.
    Ich praca polega na podliczaniu ile i komu zabrac lub nie dac.
    Czekam z niecierpliwoscia i pozdrawiam
    -Witek

    Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

  • 2. Data: 2003-03-26 09:12:57
    Temat: Re: Spol. mieszkaniowa i ich bezkarnosc
    Od: "Joanna Baluszek" <k...@i...pl>

    Uzytkownik "Witold Mikiciuk" <w...@n...pl> napisal w wiadomosci
    > Nasza-mieszkancow sytuacja jest niewesola, nie jestesmy czlonkami sp-ni
    > ani wspolnota mieszkaniowa ale za wszelka cene chcemy sie pozbyc obecnego
    > zarzadu.
    Dla mnie na oko cos jest nie tak.... albo jest mieszkanie spoldzielcze i
    wtedy jestescie czlonkami spoldzielni albo jest wlasnosciowe i nie jestescie
    czlonkami spoldzielni (ale co Was wtedy jakas sp-nia obchodzi?). Na jakiej
    podstawie zajmujecie lokal?

    > Ich praca polega na podliczaniu ile i komu zabrac lub nie dac.
    Nooo jesli spoldzielcze to na tym ich praca polega. Jesli wlasnosciowe a ta
    firma jest zarzadza nieruchomoscia to tez na tym ich praca polega...

    > Czekam z niecierpliwoscia i pozdrawiam
    No wlasnie - to jakie jest to mieszkanie?

    pzdr
    aska

  • 3. Data: 2003-03-26 09:55:07
    Od: Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Joanna Baluszek wrote:

> [...]
    > czlonkami spoldzielni (ale co Was wtedy jakas sp-nia obchodzi?). Na jakiej
    Teraz jest to ciagle urzyczenie na czas wykonczenia i dostosowania do
    zamieszkania.
    My wplacilismy do sp-ni wklad budowlany i w umowie przedwstepnej
    wpisalismy przyzeczenie ze oni bloki wybuduja i przewlaszcza na nas
    finansujacych.
    Od 18 wrzzesnia 2002 mamy pismo z UG Ursynow na dopuszczenie do
    zasiedlenia. Niestey wlascicielami jescze nie jestesmy bo sp-ni nie chce
    nam lokali przekazac.

    > Nooo jesli spoldzielcze to na tym ich praca polega. Jesli wlasnosciowe a ta
    > firma jest zarzadza nieruchomoscia to tez na tym ich praca polega...
    No wlasnie gdyby to byla praca.... a oni nic nie robia: nie odpowiadaja na
    pisma/skargi/wnioski, nie zarzadaja budynkami tak abysmy to widzieli...

    Prosze o pomoc. Jak pozbyc sie tych panow....
    -Witek
    Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

  • 4. Data: 2003-03-26 11:26:13
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <Pine.GSO.4.30.0303260920390.8848-100000@boromir> Witold Mikiciuk
    napisał(a):
> [...]
    > Nasza-mieszkancow sytuacja jest niewesola, nie jestesmy czlonkami sp-ni
    > ani wspolnota mieszkaniowa ale za wszelka cene chcemy sie pozbyc obecnego

    Czekaj, jak to nie jesteście członkami spółdzielni?
    --
    Samotnik
    Rejs w długi weekend majowy w Chorwacji - www.zagle.org.pl - sprawdź!

  • 5. Data: 2003-03-26 13:24:21
    Od: Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Samotnik wrote:

    > W artykule <Pine.GSO.4.30.0303260920390.8848-100000@boromir> Witold Mikiciuk
    >
    > Czekaj, jak to nie jesteście członkami spółdzielni?
    Tak, w akcie notarialnym zarzad umiescil punkt ktory kaze mi byc czlonkiem
    tylko na czas podpisania katu (ok dwoch dni). Nie chca miec czlonkow sp-ni
    aby ci nie mogli podejmowac zadnych decyzji :((((
    -Witek

    Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

  • 6. Data: 2003-03-27 07:38:27
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Kurde a czy przed podpisaniem sprawdziliście statut.
    Jeśli nie to postarajcie się o niego.
    A tak na marginesie chętnie przejżał bym cała waszą sytuację na podstawie
    pism bo coś mi tu śmierdzi i to nie wąsko lub relacja jest szczatkowa.
    No i wreszcie na koniec skoro nie jesteście członkami to obowiązują was
    umowy, które podpisaliście i droga do ich egzekucji znacznie krucej
    wygląda - Sąd

    Stan_Z

  • 7. Data: 2003-03-27 09:21:09
    Od: Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

    On Thu, 27 Mar 2003, Stan_Z wrote:

    Witam

> [...]
    > No i wreszcie na koniec skoro nie jesteście członkami to obowiązują was
    > umowy, które podpisaliście i droga do ich egzekucji znacznie krucej
    Panowie prezesi ps-ni Kabaty-Matecznik sa juz tak zaklamani ze nie
    przestrzegaja juz naszych podpisanych umow (terminy,przyzeczenia). Nie
    eprzestrzegaja rowniez swojego statutu :(

    Czy mozna sie dowiedziec czegos wiecej o Twojej deklaracji "pomocy" nam?
    (moze na priv)
    Pozdrawiam
    -Witek

    Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

  • 8. Data: 2003-03-27 10:32:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003, Witold Mikiciuk wrote:

    >+ On Wed, 26 Mar 2003, Samotnik wrote:
    [...]
> [...]
    >+ tylko na czas podpisania katu (ok dwoch dni). Nie chca miec czlonkow sp-ni
    >+ aby ci nie mogli podejmowac zadnych decyzji :((((

    Jak ?!?!?
    Stajesz się członkiem spółdzielni i *z góry* zrzekasz się członkowstwa
    po 2 dniach bycia owym członkiem ?
    Przytocz zapis, poczytamy...

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-03-27 10:44:40
    Od: Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

    On Thu, 27 Mar 2003, Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Jak ?!?!?
    > Stajesz się członkiem spółdzielni i *z góry* zrzekasz się członkowstwa
    > po 2 dniach bycia owym członkiem ?
    > Przytocz zapis, poczytamy...
    "par. 10. XXX XXX oswiadcza, ze skutecznie wypowiada czlonkowstwo w SBM
    Kabaty-Matecznik z siedziba w Warszawie, z dniem podpisania tegoz
    dokumentu [aktu notarialnego] i jednoczesnie rezygnuje z zachowania okresu
    wypowiedzenia czlonkowstwa."

    Dodam ze czlonkiem zostaje sie oficjalnie w momencie wreczenia przed aktem
    karty czlonkowskiej (na 10 minut przed podpisaniem).
    Wiem ze jest to idiotyzm ale wiemy dlaczego - prezesi nie chca mies
    zadnych czlonkow bo jeszcze Ci mogli by o cos pytac/miec jakies prawa.

    Prosze o sugestie gdzie mozna takie zachowanie zglosic aby ukrocic
    poczyanania tych panow?
    -Witek

    Witold Mikiciuk <w...@n...pl>

  • 10. Data: 2003-03-27 12:26:58
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Witold Mikiciuk" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Wiem ze jest to idiotyzm ale wiemy dlaczego - prezesi nie chca mies zadnych
    czlonkow bo jeszcze Ci mogli by o cos pytac/miec jakies prawa.

    no dobra, ale co i jak rególują pozostałe paragrafy może coś bliżej. Może to
    jeden z zapisów niedopuszczalnych w takiej umowie.

    Macie też prawo do wglądu w uchwały zarządu i rady nadzorczej Spółdzielnia
    to jednostka o statusie publicznym.

    Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 20 czerwca 2002 r. sgn. II
    SAB 113/02

    > Prosze o sugestie gdzie mozna takie zachowanie zglosic aby > ukrocic
    poczyanania tych panow?
    niestety tylko Sąd lub jakiś związek rewizyjny spółdzielczości w którym
    spółdzielnia jest zrzeszona. ten ostatni ma małą skuteczność.