  • 11. Data: 2003-03-27 22:52:43
    Temat: Re: Spol. mieszkaniowa i ich bezkarnosc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Mar 2003, Witold Mikiciuk wrote:
    [...]
    >+ "par. 10. XXX XXX oswiadcza, ze skutecznie wypowiada czlonkowstwo w SBM
    >+ Kabaty-Matecznik z siedziba w Warszawie, z dniem podpisania tegoz
    >+ dokumentu [aktu notarialnego] i jednoczesnie rezygnuje z zachowania okresu
    >+ wypowiedzenia czlonkowstwa."
    >+
    >+ Dodam ze czlonkiem zostaje sie oficjalnie w momencie wreczenia przed aktem
    >+ karty czlonkowskiej (na 10 minut przed podpisaniem).
    >+ Wiem ze jest to idiotyzm ale wiemy dlaczego

    Przyznam że ja jednej rzeczy nie wiem: dlaczego ktoś (ty, dla
    przykładu) zgadza się na podpisanie takiego "papieru" ??
    Weksle in blanco też podpisujesz dlatego że ktoś tak chce ? ;)
    To może ja zechcę ?! ;)

    >+ - prezesi nie chca mies
    >+ zadnych czlonkow bo jeszcze Ci mogli by o cos pytac/miec jakies prawa.

    Jeszcze jedna sprawa: czy rezygnacja z członkowstwa nie powinna
    powodować *oczywistego* zwrotu wkładu spółdzielczego ?

    >+ Prosze o sugestie gdzie mozna takie zachowanie zglosic aby ukrocic
    >+ poczyanania tych panow?

    Nie wiem, ale wygląda na to że sami wypisujecie się ze spółdzieni.
    Tylko *dlaczego* ??

    pzdr, Gotfryd