    From: Witold Mikiciuk <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spol. mieszkaniowa i ich bezkarnosc
    Date: Wed, 26 Mar 2003 10:55:07 +0100
    Sender: <witek@boromir>

    On Wed, 26 Mar 2003, Joanna Baluszek wrote:

    > Uzytkownik "Witold Mikiciuk" <w...@n...pl> napisal w wiadomosci
    > Dla mnie na oko cos jest nie tak.... albo jest mieszkanie spoldzielcze i
    > wtedy jestescie czlonkami spoldzielni albo jest wlasnosciowe i nie jestescie
    > czlonkami spoldzielni (ale co Was wtedy jakas sp-nia obchodzi?). Na jakiej
    > podstawie zajmujecie lokal?
    Teraz jest to ciagle urzyczenie na czas wykonczenia i dostosowania do
    zamieszkania.
    My wplacilismy do sp-ni wklad budowlany i w umowie przedwstepnej
    wpisalismy przyzeczenie ze oni bloki wybuduja i przewlaszcza na nas
    finansujacych.
    Od 18 wrzzesnia 2002 mamy pismo z UG Ursynow na dopuszczenie do
    zasiedlenia. Niestey wlascicielami jescze nie jestesmy bo sp-ni nie chce
    nam lokali przekazac.

    > Nooo jesli spoldzielcze to na tym ich praca polega. Jesli wlasnosciowe a ta
    > firma jest zarzadza nieruchomoscia to tez na tym ich praca polega...
    No wlasnie gdyby to byla praca.... a oni nic nie robia: nie odpowiadaja na
    pisma/skargi/wnioski, nie zarzadaja budynkami tak abysmy to widzieli...

    Prosze o pomoc. Jak pozbyc sie tych panow....
    -Witek
    Witold Mikiciuk <w...@n...pl>