  • 21. Data: 2010-04-09 17:58:52
    Temat: Re: Spis powszechny
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pwz" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hpmdo2$51s$1@inews.gazeta.pl...

    > PESEL zbiera tylko niektóre dane (wiek, płeć). Podczas spisu będzie o
    > niebo więcej pytań. Poza tym dzięki tego typu badaniu można stwierdzić,
    > jak jest _naprawdę_, tzn. np. ile rzeczywiście osób mieszka w danej
    > miejscowości, a ile jest w niej tylko zameldowanych itd.
    > Więcej: http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xchg/gus
    > pwz

    A dlaczego nie można się zalogować. Po wypełnieniu formularza pojawia sie
    komunikat, że nie znaleziono osoby o podanych danych - mimo, że wprowadzam
    poprawnie (co prawda pozostaja puste pola drugi człon nazwiska i drugie
    imię - bo ich nie mam)?

    --
    Piotrek

  • 22. Data: 2010-04-09 19:44:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości grup
    > Jak sami nie potrafią to ktoś inny musi pokierować

    Chodzi mi, że się żądzą, a rząd nic z tym nie robi. Wystarczy popatrzeć co
    wyprawiają, a oszukańczy polsat, czy tvn nic o tym nie mówi.

  • 23. Data: 2010-04-09 19:45:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    com...
    > A numery telefonów obywateli to w tej bazie już mają? Nie? No to będą
    > mieć! Szlag mnie trafił jak przeczytałem co też im się roi w tych
    > pustych łbach! Mogę zrozumieć pytanie o posiadanie (bądź nie) telefonu
    > kablowego czy też bezkablowego, ale konkretne numery? To są dane
    > statystyczne? Toż to inwigilacja w czystej formie!

    NWO?

  • 24. Data: 2010-04-12 11:04:26
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik cranky napisał:

    > Czytałem już te stosy danych, jakie kochany kraj chce mieć o tych, co
    > zostali. Telefony, rachunki za prąd itp.. Ciekaw jestem skąd można mieć

    Ja znajduję w skrzynce pocztowej.

    > A jak jestem w jednym zwiazku formalnym i dwu nieformalnych to co mam zglosić?

    Już się tak nie przechwalaj :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik