  • 1. Data: 2002-05-21 20:45:47
    Temat: Spis powszechny
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Ze nie mozna odmowic spisania rachmistrzowi to juz wiem
    Ale czy moge podac rachmistrzowi nieprawde ?

    TB

  • 2. Data: 2002-05-22 06:46:52
    Temat: Re: Spis powszechny
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> wrote in message
    > Ze nie mozna odmowic spisania rachmistrzowi to juz wiem
    Mozesz udawac, ze nikogo nie ma. Odmowienie to zlozone ustnie oswiadczenie
    woli.
    Natomiast bez kontaktu z rachmistrzem nie mowy o odmowie.

    > Ale czy moge podac rachmistrzowi nieprawde ?
    do 2 lat pozbawienia wolności ;)

  • 3. Data: 2002-05-22 15:16:34
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    >Ze nie mozna odmowic spisania rachmistrzowi to juz wiem
    >Ale czy moge podac rachmistrzowi nieprawde ?
    Nie możesz ale jak to zrobisz to nie grożą Ci żadne sankcje

  • 4. Data: 2002-05-24 14:39:15
    Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz"
    > Ze nie mozna odmowic spisania rachmistrzowi to juz wiem
    > Ale czy moge podac rachmistrzowi nieprawde ?
    > TB

    ZTCP formularz możesz pobrać sobie samemu, wypisać i oddać bez
    widzenia się z rachmistrzem - wtedy (o ile nie przesadzisz) nikt
    się nie dowie, czy to prawda, czy nie... ale zerknij do ustawy.

    PS. Cześć, Tomku... ;)

    Wojtek
    --
    , Wojciech "Voqo" Gołąbowski
    . / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

  • 5. Data: 2002-05-28 07:26:04
    Od: "666" <p...@p...com>

    Tylko po co??
    Dżek

  • 6. Data: 2002-05-30 23:28:18
    Od: "WeSuŁ" <S...@r...pl>

    Witam!

    Tylko po co??

    Bo mam taki kaprys na przykład. I nie chce się spowiadać jakiemuś pacjentowi
    z tego co mam.

    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 7. Data: 2002-05-30 23:28:49
    Od: z...@t...pl (Robert W. Jaroszuk)

    On Fri, 31 May 2002, WeSuŁ wrote:

    ; Witam!
    ;
    ; Tylko po co??
    ;
    ; Bo mam taki kaprys na przykład. I nie chce się spowiadać jakiemuś pacjentowi
    ; z tego co mam.

    Nie bardzo rozumiem?

    Ze niby co masz?
    Obywatelstwo polskie, albo meldunek w swoim mieszkaniu?
    To jakas tajemnica, przepraszam?

    Zim

    --
    .............. Robert Jaroszuk - <z...@t...pl> .................
    GCS/IT/O d? s: a-- C+++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W-- N+ w--- O-

  • 8. Data: 2002-06-01 00:41:03
    Od: "WeSuŁ" <S...@r...pl>

    Witam!

    > Ze niby co masz?
    > Obywatelstwo polskie, albo meldunek w swoim mieszkaniu?

    To był tylko przykład ;-).

    > To jakas tajemnica, przepraszam?

    A nie?
    --
    Pozdro WeSuŁ

  • 9. Data: 2002-06-02 18:01:34
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    z...@t...pl (Robert W. Jaroszuk) skribis:

    >; Bo mam taki kaprys na przykład. I nie chce się spowiadać jakiemuś pacjentowi
    >; z tego co mam.
    >
    >Nie bardzo rozumiem?
    >
    >Ze niby co masz?

    kuchnie, lazienke z wanna i wc ze spluczka :)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 10. Data: 2002-06-02 23:31:06
    Od: "WeSuŁ" <S...@r...pl>

    Witam!

    [...]
    > kuchnie, lazienke z wanna i wc ze spluczka :)

    Ale WC na korytarzu ;-)

    --
    Pozdrófka WeSuŁ