  • 1. Data: 2002-05-21 17:22:41
    Temat: Ponowny wniosek o zabezpieczenie powództwa
    Od: Olek Kwas <k...@p...onet.pl>

    Czy można wystąpić ponownie z wnioskiem o zabezpieczenie powództwa,
    jeśli już raz taki wniosek został przez sąd oddalony, ale pojawiły się
    nowe okoliczności przemawiające za zasadnością zabezpieczenia powództwa?

    Olek

  • 2. Data: 2002-05-22 06:33:30
    Temat: Re: Ponowny wniosek o zabezpieczenie powództwa
    Od: "Voytek " <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Olek Kwas <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jeśli już raz taki wniosek został przez sąd oddalony, ale pojawiły się
    > nowe okoliczności przemawiające za zasadnością zabezpieczenia powództwa?

    no pewnie nie ma przeszkód, z tymże wiąże się to ( nie wiem jak to jest w
    twoim konkretnym przypadku ) z obowiazkiem uisczenia wpisu no ale zawsze
    można złożyć wniosek o zwolnienie z kosztów sądowych.

    pozdrawiam / wojciech

  • 3. Data: 2002-05-22 06:39:18
    Od: "Voytek " <w...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]

    > jeśli już raz taki wniosek został przez sąd oddalony, ale pojawiły się
    > nowe okoliczności przemawiające za zasadnością zabezpieczenia powództwa?

    czesc
    poczwiscie zawsze możesz wystapic z ponownym wnioskiem zabezpieczenie
    powództwa pamiętaj, ze jest od tego oczywiscie wpis sądowy ale zawsze możesz
    wnieść wniosek o zwolnienie z kosztów sądowych, pozdrawiam wojciech

  • 4. Data: 2002-05-22 11:02:17
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > poczwiscie zawsze możesz wystapic z ponownym wnioskiem zabezpieczenie
    > powództwa pamiętaj, ze jest od tego oczywiscie wpis sądowy ale zawsze możesz
    > wnieść wniosek o zwolnienie z kosztów sądowych, pozdrawiam wojciech

    Całe 30 zł w tym przypadku :DDD

    Pzdr