  • 1. Data: 2002-05-21 19:54:50
    Temat: Doznania.
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    Ostatnio na Discovery widziałem program o seksie. Podobno w jakimś kraju dla
    zwiekszenia doznań erotycznych mężczyźni sypią do prezerwatyw trochę żwiru.
    Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów to testował ? Napiszcie co o tym
    sądzicie?

    Jacek

  • 2. Data: 2002-05-21 20:38:39
    Temat: Re: Doznania.
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Wzmaga to doznania.

    czyje?

    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 3. Data: 2002-05-21 20:42:11
    Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> :
> [...]
    żwiru.
    > Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów to testował ? Napiszcie co o

    O rany!! Tylko nie probuj sam. Watpie w te efekty...
    Ale ja nie jestem mezczyzna ;)

    Dominika.

  • 4. Data: 2002-05-21 20:43:45
    Od: "Szczesiu" <s...@p...pl>

> [...]
    żwiru.
    > Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów to testował ? Napiszcie co o
    pl.soc.seks
    pl.soc.seks.moderowana

  • 5. Data: 2002-05-21 20:52:15
    Temat: Re: Doznania. [ot]
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <a...@r...com>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > prezerwatyw trochę żwiru. Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów
    > to testował ? Napiszcie co o tym sądzicie?

    niewiarygodne... toż to ekspiert aka Jacek aka Arcy Błazen ;))))
    taki odpowiednik buzdygana ale o profilu programistyczno/medycznym zamiast
    seksowo/filmowego

    PS. ciekawe czy arni zacznie się kłócić z ekspertem ;)) to by dopiero były
    jaja ;)))

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    GG-1175498

  • 6. Data: 2002-05-21 21:19:32
    Od: zamsz <z...@m...interecho.com>

    news:aceaef$512$2@news.tpi.pl Jacek:

> [...]
    > prezerwatyw trochę żwiru. Wzmaga to doznania. Czy ktoś z
    > grupowiczów to testował ? Napiszcie co o tym sądzicie?

    Na kilometr jedzie podroba, wiec drogi spamerze nie wysilaj sie wiecej
    bo styl twojego posta ma sie nijak do "wysmakowanego" (dla znawcow)
    stylu Experta. Nie pofatygowales sie nawet dokleic sygnaturki jaka
    Expert pieczetuje swoje posty. Do tego Jacek nie uzywa OE bo tylko
    netscape + soc.culture.polish wywala mu system, a w ogole to:

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 7. Data: 2002-05-21 21:36:32
    Od: "Cony" <c...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    pomijajac ze kolega zamsz mocno naruszyl twoja wiarygodnosc.....
    to:
    > Ostatnio na Discovery widziałem program o seksie. Podobno w jakimś kraju
    dla
    > zwiekszenia doznań erotycznych mężczyźni sypią do prezerwatyw trochę
    żwiru.

    stary sprobuj ;))) napewno ci pomoze ;)))
    jak se nie obetrzesz swojej maszynki
    to moze chociaz dzieci sie dorobisz ;)

    --
    ==============Cony==============
    "Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia"

  • 8. Data: 2002-05-21 21:59:04
    Od: Paweł \"Marvel\" Tkaczyk <p...@m...pl>

    zamsz wrote:

> [...]
    > Expert pieczetuje swoje posty. Do tego Jacek nie uzywa OE bo tylko
    > netscape + soc.culture.polish wywala mu system, a w ogole to:

    I to jest właśnie siła fan-clubu :)

    --
    Paweł Tkaczyk MIDEA
    p...@m...pl Reklama, fotografia, Internet

  • 9. Data: 2002-05-21 22:03:24
    Od: "RooDee" <r...@N...onet.pl>

> [...]
    żwiru.
    > Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów to testował ? Napiszcie co o

    brrrrr a jaka guma to niby wytrzyma?

    --
    roodee www: http://www.roodee.host.sk/ja gg: 1519431
    Kobiety są jak przekład: piękne nie są wierne, wierne nie są piękne

  • 10. Data: 2002-05-21 22:06:08
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

> [...]
    żwiru.
    > Wzmaga to doznania. Czy ktoś z grupowiczów to testował ? Napiszcie co o

    Cholera, ta .barmanska wyobraznia. Czasem chcialbym, zeby jednak troche
    mniejsza byla... Bo zabolalo...

    Pzdr.

    Marcin/.Barman