  • 1. Data: 2002-05-10 18:17:59
    Temat: przepis o ochronie danych
    Od: "Kacha Mazur" <k...@p...gazeta.pl>

    Czuję, że nieopatrznie przekazałam pewnej firmie (EPANEL - uważajcie) swoje
    dane osobowe (nazwisko, dochody). Nie chciałabym aby dostały się niepowołane
    rączki, dlatego wystosowałam do nich pismo o usunięcie mnie z bazy danych i
    właśnie ... Chciałabym podeprzeć się jakimś przepisem, pomożecie ?
    (potrzebne na wczoraj ;-) ).
    Kacha

  • 2. Data: 2002-05-11 07:55:39
    Temat: Re: przepis o ochronie danych
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 10 May 2002, Kacha Mazur wrote:

> [...]
    > rączki, dlatego wystosowałam do nich pismo o usunięcie mnie z bazy danych i
    > właśnie ... Chciałabym podeprzeć się jakimś przepisem, pomożecie ?

    art. 32 ust. 1 pkt 6 UDO.

    Dochody nie są danymi osobowymi.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-05-11 13:00:00
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:

    > art. 32 ust. 1 pkt 6 UDO.
    >
    > Dochody nie są danymi osobowymi.
    To na jakiej podstawie podlegaja ochronie przed ujawnianiem ?

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

  • 4. Data: 2002-05-11 16:38:09
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To na jakiej podstawie podlegaja ochronie przed ujawnianiem ?

    No właśnie? Nie ma takiej ustawy.

    Kotewka
    k...@w...pl