  • Data: 2022-05-20 09:23:24
    Temat: Spaprana usługa - gdzie szukać pomocy?
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Oddałem do częściowej regeneracji parę głośników (wymiana górnych
    zawieszeń) w lokalnym zakładzie. Głośniki wróciły z nowymi
    zawieszeniami, ale w jednym z nich pojawiło się niechlujnie załatane
    rozdarcie. Człowiek któremu powierzyłem głośniki uparcie twierdził, że
    "tak było". Odebrałem głośniki i zapłaciłem, gdyż nie widziałem
    możliwości udowodnienia że jest inaczej, jednakże w domu przypomniałem
    sobie że jakiś tydzień przed oddaniem do serwisu robiłem zdjęcia
    kolumnom, w których były rzeczone głośniki. Na zdjęciu rozdarcia i
    plamy z kleju nie widać. Niestety mimo zrobienia wydruków i przesłania
    zdjęć na maila, "naprawiacz" nie chce ze mną rozmawiać, ja mam
    spaprany (stary i rzadki) głośnik który stracił na wartości a on ma
    moje pieniądze.

    I tu pytanie: czy to koniec? Jakie są regulacje odnośnie takich
    sytuacji? Czy jest jakaś instytucja do której mogę się zwrócić o
    pomoc?

    Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam :)