eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpam - zalety i korzyści dla firm › Spam - zalety i korzyści dla firm
  • Data: 2006-12-14 21:06:30
    Temat: Spam - zalety i korzyści dla firm
    Od: "Predict" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    Klient prosi mnie o przygotowanie listy maili oraz layoutu maila
    reklamowego jego firmy. Lista mailingowa ma zawierać adresy firm -
    potencjalnych klientów mojego klienta. Adresy mam znaleźć w sieci i
    wszelkimi możliwymi metodami - klient chce aby to były tylko adresy
    firm które potencjalnie mogą się zainteresować ofertą, twierdząc,
    że to właściwie nawet nie będzie spam, tylko oferta handlowa.

    Z tego co się orientuje, to jednak będzie spam. I tu zamierzam
    uświadomić klienta jakie mogą być niekorzystne konsekwencje takiego
    rodzaju mailingu. Będę starał się go przekonać do zbierania
    własnej listy mailingowej, z adresami email ludzi którzy sami się
    zgodzą na otrzymywanie takich ofert - jednak wiadomo, że na
    newsletery firm mało osób się zapisuje. A klienta nie chce stracić.

    I tu mam pytanie:

    Jakie są zalety a jakie wady wysyłania spamu dla firmy która go
    rozsyła (nie pytam o wady dla adresatów - te są oczywiste). Jakie
    są wasze opinie?

    I czy mailing rozsyłany tylko do osób które potencjalnie mogą być
    zainteresowane ofertą nadal będzie spamem?

    Głównie mnie interesują konsekwencje:
    - prawne
    - dla wizerunku firmy
    - relacji z klientami
    - skuteczność spamu

    Proszę generalnie o dostarczenie argumentów które profesjonalnie
    będą mogły uświadomić co mój klient spamując może zyskać, a co
    stracić.

    Dziękuję i pozdrawiam.
    Łukasz Matuszewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1