eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpam - zalety i korzyści dla firm › Re: Spam - zalety i korzyści dla firm
  • Data: 2006-12-14 21:26:22
    Temat: Re: Spam - zalety i korzyści dla firm
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osoba przedstawiająca się jako *Predict* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Jakie są zalety a jakie wady wysyłania spamu dla firmy która go
    > rozsyła (nie pytam o wady dla adresatów - te są oczywiste). Jakie są
    > wasze opinie?

    Wadą jest to, że wychodzi się na bałwana i można zarobić grzywnę.

    > I czy mailing rozsyłany tylko do osób które potencjalnie mogą być
    > zainteresowane ofertą nadal będzie spamem?

    Co to znaczy "potencjalnie zainteresowany"? Musisz mieć zgodę na
    otrzymanie informacji, w przeciwnym razie patrz powyżej.

    > Głównie mnie interesują konsekwencje: - prawne
    > - dla wizerunku firmy

    Grzywna plus postępowanie o naruszenie zasad konkurencji.

    > - relacji z klientami

    Grzywna, odbiór jako chama plus możliwość powództwa o naruszenie
    jakichś tam dóbr.

    > - skuteczność spamu

    Stuprocentowa - "e, to gnoje są, nie zadajemy się z nimi".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1