  • 41. Data: 2015-10-12 09:41:36
    Temat: Re: Spadek - co, gdzie i za ile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 20:25, ????? pisze:
    > Co kosztuje drogo za sporzadzenie spisu inwentarza przez komornika, nie
    > chcesz wiedzieć ile za godzinę tzw. "pracy".

    Wiadomo ile, wystarczy przeczytać przepis.

  • 42. Data: 2015-10-12 09:41:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 20:24, ????? pisze:
    > A nie ma zawieszenia biegu terminu od dnia złozenia wniosku od sądu?

    Nie.

  • 43. Data: 2015-10-12 11:00:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-10-07 17:30, J.F. wrote:
    > Tylko ze jesli przejmujesz z dobrodziejstwem inwentarza, to po
    > sprzedaniu bank/wierzyciel dostaje te 80 tys i koniec.
    > Nie masz zadnego dlugu.
    > Choc chyba bezpieczniej oddac mu to mieszkanie - niech sobie sam
    > sprzedaje, a nie narzeka, ze za tanio bylo sprzedane.

    Jesteś pewny, że tak to działa?

    Jeśli bankowi/wierzycielowi będzie wygodniej zaspokoić swoje roszczenia
    z innego majątku to to zrobi. A z (ewentualną) sprzedażą dalej będzie
    się bujał spadkobiorca.

    Piotrek

  • 44. Data: 2015-10-12 16:26:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ????? wrote:
    > A nie ma zawieszenia biegu terminu od dnia złozenia wniosku od sądu?
    >

    > -----

    Nie.

  • 45. Data: 2015-10-12 16:27:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ????? wrote:
    > Co kosztuje drogo za sporzadzenie spisu inwentarza przez komornika, nie
    > chcesz wiedzieć ile za godzinę tzw. "pracy".

    350 zl / h zdaje sie teraz.

    "Moj" już od 2011 roku pracuje :)

  • 46. Data: 2015-10-12 16:27:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Wiadomo ile, wystarczy przeczytać przepis.

    JAk zwykle. Wiem ale nie powiem bo mi do pięt nie sięgacie.

  • 47. Data: 2015-10-12 16:29:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-12 o 16:27, witek pisze:

    > JAk zwykle. Wiem ale nie powiem bo mi do pięt nie sięgacie.

    Wiem że ąę ma kłopoty z pisaniem, ale przecież on nie pytał się ile.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2015-10-13 17:15:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 2015-10-07 17:30, J.F. wrote:

    >Jesteś pewny, że tak to działa?

    Absolutnie nie, ale o ile rozumiem - taka jest idea.

    >Jeśli bankowi/wierzycielowi będzie wygodniej zaspokoić swoje
    >roszczenia z innego majątku to to zrobi. A z (ewentualną) sprzedażą
    >dalej będzie się bujał spadkobiorca.

    A to chyba jest przeciw idei.
    Moze zaspokoic z innego majatku - ale pochodzacego z tego spadku.

    Oczywiscie nie gwarantuje, ze naszej rzeczywistosci bedzie tak pieknie
    :-)

    J.

  • 49. Data: 2015-10-13 23:22:17
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-10-13 17:15, J.F. wrote:

    > A to chyba jest przeciw idei.
    > Moze zaspokoic z innego majatku - ale pochodzacego z tego spadku.

    A masz na to jakieś wsparcie? :-)

    Piotrek

  • 50. Data: 2015-10-14 01:08:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Moze zaspokoic z innego majatku - ale pochodzacego z tego spadku.

    Moze zaspokoic z innego majatku do wysokosci majatku pochodzącego ze
    spadku.
    Innymi słowy
    Nie jest sie ogranicznym do spadku tylko do jego wysokosci.