  • 101. Data: 2015-10-26 17:37:31
    Temat: Re: Spadek - co, gdzie i za ile
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 12:22:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale jak jestesmy z pozostalymi pokloceni, to nie sprzedamy.
    > To po co taki spadek ?
    A skąd założenie że pokłoceni? Ja z pozostałymi udziałowcami w zgodzie żyję

    > No i stosowne zapisy cytowalem - nie znam praktyki, ale moze jednak
    > jest mozliwosc wymuszenia sprzedazy lub wykupu przez innych ?
    Komornik może mnie zmusić wystawiając mój udział na licytacje;)
    Tylko czy się kupiec znajdzie.

  • 102. Data: 2015-11-17 09:15:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2015 12:59:17 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Pytanie pomocnicze - czy 4-latek kiedykolwiek w ogóle mógłby
    > odziedziczyć coś wprost?

    Praktycznie - w Polsce nie.

    Teoretycznie - za zgodą sądu rodzinnego.

    > O jakimkolwiek dziecku niepełnoletnim - nic się w sytuacji prawnej
    > dziedziczenia przed i po 18.10.2015 nie zmienia.

    Oprócz szczegółu technicznego - inna sposób sporządzania spisu inwentarza.

  • 103. Data: 2017-11-25 22:41:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Drogą sądową można próbować.

    -----