  • 71. Data: 2023-03-30 18:48:19
    Temat: Re: Spadek
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 30 marca 2023 o 18:14:05 UTC+2 cef napisał(a):

    > Nie widziałem żadnych wzmianek - zaglądałem średnio raz na dwa
    > tygodnie i stare dany były. Po dwóch miesiącach wskoczyły nowe dane.

    W EKW jest tylko info, że jest wzmianka - na górze strony danego (czyli tego, którego
    wzmianka dotyczy) rozdziału KW.
    Ale nie ma nic o tym, czego wzmianka dotyczy.
    Czyli tylko taki warning, że wpłynął wniosek o zmianę danych w tym rozdziale - więc
    mogą być inne niż się pokazują.

  • 72. Data: 2023-03-30 19:22:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-30 o 18:21, Liwiusz pisze:

    > A wiedziałeś gdzie szukać?

    Przelatywałem podstawowy dział tam gdzie oczekiwałem zmian,
    ale faktycznie mogło być tak jak pisze Dawid, że tylko było
    jakieś info o zmianie i to mogłem przeoczyć,
    bo patrzyłem na dane a nie na ramki czy nagłówki stron.
    Wniosek jest dla mnie taki, że jest to mało czytelne.
    I nawet jeśli oczekiwałem zmiany, to nie widziałem
    informacji, że coś się dzieje. Gdyby wyskakiwało
    jakieś okno, że uwaga treść jest zmieniana - jest wniosek, to
    byłoby bardziej sensownie.
    No ale ja jestem laikiem - zaglądam rzadko do EKW,
    bo nie mam takiej potrzeby, więc może tak jest ok,
    tylko tego nie umiem odebrać.

  • 73. Data: 2023-03-30 19:52:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Mar 2023 06:31:51 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > A jest jakaś możliwość zapoznania się z tym, o czym jest dana wzmianka?

    O ile pamietam to trzesc wzmianki sie pokazywała z opoznieniem
    mniejszym od koncowego wpisu.
    I chyba sa dane notariusza wpisującego od razu widoczne,
    wiec mozna próbować spytac, jesli to takie istotne czy podejrzene.

    Moze cos odpowiedziec, czy RODO ?

    J.

  • 74. Data: 2023-03-30 19:54:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Mar 2023 00:19:35 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > E tam, wszystkie idą elektronicznie (a przynajmniej tam, gdzie są kolejki).
    > Szybsza ścieżka była w covidzie dla wpisów hipoteki, żeby nie dać zbyt długo bankom
    zarabiać więcej na podwyższonych odsetkach - nie wiem, czy to zostało.

    W praktyce to chyba jakos kiepsko działa, przynajmniej w przypadku
    mieszkan od dewelopera ...

    J.

  • 75. Data: 2023-03-31 08:51:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla sądu w PRL-bis równie dobra jak pismo od 128 latka, że sobie żyje na Florydzie.

    -----