  • 1. Data: 2004-10-05 09:50:16
    Temat: Spadek
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@d...pl>

    Witam,

    w jaki sposób nabywa się spadek?
    Jestem jedynym spadkobiercą, w spadku jest nieruchomość, pół samochodu
    (drugie pół jest moje) i trochę oszczędności na kontach...

    Mam pytanie odnośnie kont - mam do nich dostęp ale nie jestem upoważniony
    (Internet), co może mnie spotkać gdy dokonam z nich przelewu?
    Przyznam szczerze że obawiam się że bank wkrótce zablokuje te konta, a
    znając Polskę gdy tak sie stanie, to będą zablokowane miesiącami...-
    wolałbym tego uniknąć.

    Pozdrawiam

    Sebastian Tatol

  • 2. Data: 2004-10-05 11:37:35
    Temat: Re: Spadek
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > Mam pytanie odno?nie kont - mam do nich dost?p ale nie jestem upowa?niony
    > (Internet), co mo?e mnie spotka? gdy dokonam z nich przelewu?
    > Przyznam szczerze ?e obawiam si? ?e bank wkrótce zablokuje te konta, a
    > znaj?c Polsk? gdy tak sie stanie, to b?d? zablokowane miesi?cami...-
    > wola?bym tego unikn??.

    Mialem kiedys podobny przypadek i nalezy bezwlocznie oproznic te konta, bo
    kiedy do banku dojdzie info, iz wlasciciel nie zyje(bo taka sytuacje
    zakladam) to zostana natychmist zablokowane, a pozniej juz tylko
    biurokracja...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/