  • 11. Data: 2003-01-16 21:46:21
    Temat: Re: Sol na ulicach i powodowane szkody
    Od: Marcin Lisiecki <m...@p...fm>

    In article <a9CV9.943$TY.19323@news.chello.at>, j...@b...pl
    says...

    > znajdz inny sposob na obnizenie temperatury zamarzania wody (podpowiem:
    > zmiana cisnienia nie jest najlepszym rozwiazaniem bo chyba bys sie czul
    > gorzej niz Twoje buty ;)

    No, z tego, co juz mi sie udalo dowiedziec sprawa rozbija sie o
    pieniadze. Sol jest po prostu srodkiem najtanszym. Tylko faktycznie Ci
    wszyscy, ktorym niszcza sie obuwie i koroduja karoserie samochodow musza
    do tego interesu doplacac. I to mimo tego, ze juz mamy liczne podatki,
    ktore maja isc na drogi :-) Tylko, ze po drodze gdzies znikaja w naszym
    wspanialym kraju :-)

    > jak znajdziesz ten sposob i bedzie on tanszy niz sol, w dodatku go
    > opatentujesz to mozesz na tym chyba niezle zarobic... :)

    Dzieki za oryginalny pomysl :-) Byc moze w przyszlosci bede mial okazje
    z niego skorzystac :-)

    ..:: pozdrawiam
    ..:: ml