  • 11. Data: 2024-03-24 17:12:17
    Temat: Re: 3 sędziów sadu apelacyjnego koooorwa nazwiska i miejsce ich zamieszkania
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2024 o 14:30, A. Filip pisze:

    > Ile wyroków które można odbierać jako wygodne peło zapadło *już* za
    > premiera D. Tuska?

    Nie wiem - teraz jest twoja warta, ty pilnuj.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2024-03-24 18:24:50
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nie wiem - teraz jest twoja warta, ty pilnuj.

    Ja kojarzę ze 2-3 wyroki które zapadły "dopiero za Tuska".
    Jakoś "mogły sprawić u niektórych wrażenie" że sędziom się zebrało na
    odwagę dopiero po tym jak PiS odsunięto od władzy *albo włazidupstwa* .
    Oczywiście oba te wrażenia muszą być mylne ponieważ każdy sędzia w RP3
    jest odważny i żaden nie włazi w dupę władzy a odejście do praktyki
    wyboru/doboru sędziów przez prezesa sądu do konkretnej sprawy nie było
    potrzebne.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2024-03-24 18:57:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2024 o 18:24, A. Filip pisze:

    > Ja kojarzę ze 2-3 wyroki które zapadły "dopiero za Tuska".
    > Jakoś "mogły sprawić u niektórych wrażenie" że sędziom się zebrało na
    > odwagę dopiero po tym jak PiS odsunięto od władzy *albo włazidupstwa* .

    Jakieś konkrety?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2024-03-25 10:08:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 24.03.2024 o 11:40, Shrek pisze:

    > Ale wiesz, że ten wyrok to jeszcze sprzed Bodnara?

    Mnie to nie interesuje.

    Ważne że są tacy sędziowie i koooorwa trzeba z tym zrobić porządek

  • 15. Data: 2024-03-25 10:09:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 24.03.2024 o 12:16, Shrek pisze:
    > Akurat pisowi ten wyrok był na rękę.

    Sugerujesz że to sprężyna Ziobry?

  • 16. Data: 2024-03-25 17:10:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.03.2024 o 10:09, _Master_ pisze:

    > Sugerujesz że to sprężyna Ziobry?

    Zapewne "pożyteczni idioci".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2024-03-25 17:11:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.03.2024 o 10:08, _Master_ pisze:

    > Mnie to nie interesuje.

    Nie tyle cię nie interesuje co po prostu nie miałeś takiej wiedzy i
    błędnie przypisałeś sytuację "bodnaryzacji prawa", cokolwiek by to nie
    znaczyło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2024-03-25 17:33:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 25.03.2024 o 17:11, Shrek pisze:
    > Nie tyle cię nie interesuje co po prostu nie miałeś takiej wiedzy i
    > błędnie przypisałeś sytuację "bodnaryzacji prawa", cokolwiek by to nie
    > znaczyło.

    OOOOOOOOOOO NA PEWNO NIE

    Ja doskonale wiem że Ziobro gooooowno miał wpływ a Bodnar jeszcze mniejszy

    To żyje swoim życiem od wielu lat (żeby lewicy nie pomijać) ;-)

    Pisałem o skoooorwieniu prawników już wiele lat temu. poszukaj w archiwum.

    Gdyby Minister miał na to wpływ to to GOOOOWNO by tak nie śmierdziało bo
    jakieś resztki inteligencji w rządzie jednak są. Takim czy innym

    To stanowisko aż 3 sędziów jest tak DEBILNE że nawet Hołownia nie
    przebije tego swoim PRZYCISKIEM ;-)

  • 19. Data: 2024-03-25 20:34:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.03.2024 o 17:33, _Master_ pisze:

    > OOOOOOOOOOO NA PEWNO NIE
    >
    > Ja doskonale wiem że Ziobro gooooowno miał wpływ a Bodnar jeszcze mniejszy

    NIe do końca. Oficjalnie nie, nieoficjalnie zero robił pod górkę
    niewygodnym sędziom. Bodnar... zobaczymy.

    > To stanowisko aż 3 sędziów jest tak DEBILNE że nawet Hołownia nie
    > przebije tego swoim PRZYCISKIEM ;-)

    A to inna sprawai tu się zgadzam - to orzeczenie jest kompromitacją
    wymiaru sprawiedliwości.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2024-03-26 17:04:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Mar 2024 11:40:45 +0100, Shrek wrote:

    > Ale wiesz, że ten wyrok to jeszcze sprzed Bodnara?

    Ale o co chodzi, bo master jak zwykle zapomniał napisać.

    J.