  • 1. Data: 2007-10-10 21:30:27
    Temat: Śmierć brata
    Od: "leon" <l...@5...onet.pl>

    Witam.Pytam się czy za śmierć brata nalezą się jakieś pieniądze,bo za mamę czy
    ojca jakieś się nalezą,ale tez nie jestem pewny.Czy ktoś wie coś na ten temat.
    --
    Leon

  • 2. Data: 2007-10-10 22:14:00
    Temat: Re: Śmierć brata
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    leon <l...@5...onet.pl> napisal:
    > Witam.Pytam się czy za śmierć brata nalezą się jakieś pieniądze,bo za mamę czy
    > ojca jakieś się nalezą,ale tez nie jestem pewny.Czy ktoś wie coś na ten temat.

    Ale od kogo chcesz dostac te pieniadze?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2007-10-10 23:15:58
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Jacek_P pisze:
    > Ale od kogo chcesz dostac te pieniadze?

    i za co?

    Matt Z

  • 4. Data: 2007-10-11 05:19:04
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > i za co?

    Tak, u nas na wsi albo ten co zabił musi zapłącić, albo ty możesz z zemsty
    zabić jego brata

  • 5. Data: 2007-10-11 07:58:33
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    leon napisał(a):
    > Witam.Pytam się czy za śmierć brata nalezą się jakieś pieniądze,bo za mamę czy
    > ojca jakieś się nalezą,ale tez nie jestem pewny.Czy ktoś wie coś na ten temat.

    to zależy jaką masz polisę i jaką miał brat

  • 6. Data: 2007-10-12 17:54:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    leon pisze:
    > Witam.Pytam się czy za śmierć brata nalezą się jakieś pieniądze,bo za mamę czy
    > ojca jakieś się nalezą,ale tez nie jestem pewny.Czy ktoś wie coś na ten temat.

    IMO jedynie normalny spadek. Pieniędzy żadnych nikt za niczyją śmierć
    nie dostaje. Chyba że chodzi o ubezpieczenie, ale to też dostają uposażeni.
    Możesz też sam być ubezpieczony od m.in. śmierci bliskiego, ale tak z
    automatu to nic nie ma.

  • 7. Data: 2011-03-10 19:32:07
    Od: "Odszkodowania2011" <a.p@WYTNIJ_TOduzeodszkodowania.com>

    Osoby poszukujące pomocy w sprawach o odszkodowanie i zadośćuczynienie za śmierć
    osoby bliskiej w wypadku komunikacyjnym lub przy pracy proszę o kontakt: 22 435 89 32
    lub 531 200 352.

    Za darmo do niczego niezobowiązujące spotkanie z Adwokatem dla osób z całej Polski!
    Dojazd Adwokata pokrywają Duże Odszkodowania.

    Więcej informacji pod wskazanym numerem lub na stronie www.duzeodszkodowania.com.

    Dobre argumenty, DUŻE ODSZKODOWANIA!

  • 8. Data: 2011-03-11 09:19:56
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.03.2011 20:32, Odszkodowania2011 pisze:

> [...]
    >
    > Za darmo do niczego niezobowiązujące spotkanie z Adwokatem dla osób z całej Polski!

    > Dojazd Adwokata pokrywają Duże Odszkodowania.

    Ogłaszam otwarcie sezonu polowań na hieny!