  • 1. Data: 2007-10-10 21:07:39
    Temat: odliczenia podatku
    Od: th <t...@p...onet.pl>

    Kaczyski podpisal odliczenie od podatku na dzieci. Czy zgodnie z tym
    przepisem bede mogl sobie odliczyc za 2007 czy dopiero za 2008 ?
    Dzieki za pomoc
    --
    th

  • 2. Data: 2007-10-11 06:27:12
    Temat: Re: odliczenia podatku
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Kaczyski podpisal odliczenie od podatku na dzieci. Czy zgodnie z tym
    > przepisem bede mogl sobie odliczyc za 2007 czy dopiero za 2008 ?

    Trzeba było lepiej słuchać. Ja słyszałem to już chyba 100 razy w tym
    miesiącu że już za 2007 rok...

  • 3. Data: 2007-10-11 10:10:58
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba było lepiej słuchać. Ja słyszałem to już chyba 100 razy w tym
    > miesiącu że już za 2007 rok...

    Zgadza się na pewno za 2007, z drugiej strony IMHO takie sprawy powinny
    być regulowane wcześniej - bo ulga jest dość znacząca, a nie wszyscy bedą
    mogli skorzystać. np moze niektórzy nie wybrali by podatku liniowego, zeby
    skorzystać z tej ulgi
    TMK
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/animacje.htm