  • 11. Data: 2013-04-03 11:13:51
    Temat: Re: Śmieci u nas znam szczegóły;)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Apr 2013, W wrote:

    > No i u Ciebie jest logicznie. Właściwie podobnej klauzuli brakuje
    > w Jaworznie właśnei "a na których powstają odpady"... coś jak "lub czasopisma"
    > ;-)

    Tylko na odwrót :) (znaczy że brakuje)
    Może żaden radny nigdy nie prowadził takiej naprawdę "małej" DG,
    wyobraźnia tak daleko nie sięga :(

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2013-04-03 12:27:30
    Od: W <w...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news wystukał, co następuje:

    > Tylko na odwrót :) (znaczy że brakuje)
    > Może żaden radny nigdy nie prowadził takiej naprawdę "małej" DG,
    > wyobraźnia tak daleko nie sięga :(

    trochę OT:
    wydaje mi się, że w ogóle nie prowadzili i stąd takie kwiatki...

  • 13. Data: 2013-04-11 01:17:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl>

    > trochę OT:
    > wydaje mi się, że w ogóle nie prowadzili i stąd takie kwiatki...

    Oni wlaśnie prowadzą taką dużą działalność gospodarczą i stąd takie kwiatki