  • 1. Data: 2008-05-22 23:36:21
    Temat: Smieci podrzucane pod plot - mam sprawce i co dalej?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Pod moje ogrodzenie (wysoki zywoplot) czesto podrzucane sa smiecie;
    spektrum jest dosyc szerokie: od butelek po wodce / piwie
    po worki z lisciami (wiosna) i standardowe smieci w siateczkach z reala;

    Dzsiaj ktos podrzucil mi "nowa" siateczke ze smieciami
    i cos mnie podkusilo, zeby w nich poszperac:
    znalazlem tam rachunek za telefon oraz wyciag z konta bankowego :).
    wszystko bylo podarte (puzzle), ale udalo sie zlozyc
    i odczytac adres i dane wlasciciela - okazala sie nim osoba
    mieszkajaca kilka domkow ode mnie;

    Czy z takim "dowodem przestepstwa" moge isc na policje / straz miejska?
    /co moge zrobic takiej osobie (w granicach prawa)?