  • 11. Data: 2002-05-21 23:19:11
    Temat: Re: Słupy telefoniczne na działce...
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Beata Be" <a...@p...NO_SPAM.com> napisał w wiadomości
    news:abuhr2$c1m$1@news.tpi.pl...
    > Nie mieszkamy na wsi, ale tez mielismy slup w niewygodnym miejscu - bo
    na
    > chodnika na wprost wejscia na posesje.

    A ja bym tam chciał, żeby mi stał słup na posesji. Mógłby sobie stać
    nawet na środku chodnika, nawet przed samymi drzwiami, a może nawet na
    środku bramy wjazdowej. I wcale nie musiałby być betonowy, mógłby być
    drewniany albo jakikolwiek. Ale mi ukochana tepsa nie chce go postawić i
    już, bo BMT. No i nie mam telefonu i czekam na niego jakieś 10 lat i
    super. I wcale nie mieszkam w jakichś tam lasach ani żadnych bagnach czy
    niedostępnych przełęczach, tylko w 100-tysięcznym mieście w aglomeracji
    śląskiej.
    I tak sobie czekam i czekam i niedługo się WKURWIĘ!

    MR

  • 12. Data: 2002-05-24 21:19:29
    Temat: OT: Słupy telefoniczne na działce...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 May 2002, MR wrote:
    [...]
> [...]
    >+ śląskiej.
    >+ I tak sobie czekam i czekam i niedługo się <...piiiiiiip....>!

    Spokojnie. Rekord w 200-tysięcznym mieście wynosił 30 lat... :>
    (ale już kilka lat jest nieaktualny)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-05-25 08:01:09
    Od: "Jurek_K" <j...@t...debica.pl>

    a wiecie ze sa miasta gdzie walczymy o klienta ??????? Jurek z
    niezaleznego operatora....

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0205242317350.23555-100000@iry