    From: l...@p...onet.pl (LS)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skutecznosc dostarczenia oswiadczenia woli.
    Date: Sun, 27 Jan 2002 19:38:38 GMT

    Skutecznosc dostarczenia oswiadczenia woli.

    Zwolniono mnie z par. 52 (dyscyplinarnie).
    Chce wykazac, ze dostarczenie oswiadczenia nie jest skuteczne.
    Czy ponizsze fakty daja mi taka szanse ?

    1. Najpierw zwolniono mnie z 2-tyg. wypowiedzeniem.
    2. Potem wyslano przesylke polecona, ktorej nie moglem odebrac.
    Jak sie dowiedzialem dwa miesiace pozniej - bylo tam oswiadczenie
    woli (art. 52).
    Listonosz nie zostawil awizo, bo mu ktos powiedzial (tesciowa), ze
    wyprowadzilem sie.
    Pod takim stwierdzeniem podpisala sie. Oczywiscie ja tam mieszkam,
    tesciowa czasami bredzi.
    3. Stawiam sie osobiscie po swiadectwo pracy ale odmowiono mi jego
    wydania.
    4. Przesylka wraca do pracodawcy.
    Ten wyjmuje oswiadczenie i powtornie wysyla same swiadectwo pracy.
    5. Swiadectwo pracy odbieram ale jest tam par. 52. Walcze o
    sprostowanie.

    Czy mozna zarzucic pracodawcy, ze nie wykazal zwyklej starannosci w
    dostarczeniu oswiadczenia?
    Czy wazne jest to, ze nie bylo opisu zawartosci przesylki ?
    Czy pracodawca nie powinien sprobowac powtornie wyslac mi oswiadczenia
    ?

    Jak to jest dokladnie z uznawaniem za skuteczne dostarczenie
    dokumentow poczta ?