  • 1. Data: 2011-11-07 17:18:28
    Temat: Skróty do sygnatur sadowych.
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Czy jest jakieś miejsce ze zgromadzonymi skrótami do sygnatur sądowych, w
    rodzaju Nc, C, Co, itp. itd.?
    THX

  • 2. Data: 2011-11-07 17:40:19
    Temat: Re: Skróty do sygnatur sadowych.
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    > Użytkownik "_THX." napisał w wiadomości grup

    > Czy jest jakieś miejsce ze zgromadzonymi skrótami do sygnatur sądowych, w
    > rodzaju Nc, C, Co, itp. itd.?
    > THX

    Tak, kiedyś w sieci to przypadkowo znalazłem. Ni potrafię podać gdzie.
    A może google ...

    Jurek W

  • 3. Data: 2011-11-07 17:46:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Repertorium

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-11-08 14:03:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-07 18:18, _THX. pisze:

    > Czy jest jakieś miejsce ze zgromadzonymi skrótami do sygnatur sądowych, w
    > rodzaju Nc, C, Co, itp. itd.?

    http://bip.ms.gov.pl/Data/Files/_public/bip/organiza
    cja/tekst-jednolity---zarz.-ms-biurowosc-2011-07-01.
    doc

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU