  • 1. Data: 2011-11-07 18:53:03
    Temat: Głośna sprawa o plagiat ślubny - kiedy?
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

    Witam,
    czy ktoś wie kiedy i w jakim sądzie odbędzie się szumnie zapowiadana sprawa
    o plagiat w fotografii ślubnej? Wiem, że we Wrocławiu, ale nie wiem gdzie,
    kiedy, w jakiej sali? Czy przeciętny obywatel może wyszukać gdzieś takie
    informacje bez wizyty w sądzie?

    Pzdr.
    M.

  • 2. Data: 2011-11-09 14:49:00
    Temat: Re: Głośna sprawa o plagiat ślubny - kiedy?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdzie, kiedy, w jakiej sali? Czy przeciętny obywatel może wyszukać gdzieś

    Mozna sprobowac uzyc pewnego, liczacego juz ponad 100 lat wynalazku. Wybrac
    na klawiaturze stosowny numer, zadzwonic.
    Z uwagi na publiczny charakter rozprawy nie powinno byc problemow z
    uzyslaniem takich informacji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-11-09 15:29:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > kiedy, w jakiej sali? Czy przeciętny obywatel może wyszukać gdzieś takie
    > informacje bez wizyty w sądzie?

    Oczywiscie - jesli nie znasz sygnatury akt sprawy, to dobrze byloby wiedziec
    jak sie nazywa powod i/lub pozwany.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-11-09 17:56:01
    Od: Marian Paździoch <n...@n...pl>

> [...]
    > Wybrac na klawiaturze stosowny numer, zadzwonic.
    > Z uwagi na publiczny charakter rozprawy nie powinno byc problemow z

    Spróbuję, ale mam tylko nazwisko powoda. Dlatego też nie mogłem się dokopać
    w elektronicznej wokandzie bo są tam tylko szczątkowe informacje.

    Pzdr.
    M;

  • 5. Data: 2011-11-10 07:09:46
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Marian Paździoch <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > kiedy, w jakiej sali? Czy przeciętny obywatel może wyszukać gdzieś takie

    Mnie osobiście wydaje się, że nie istnieje coś takiego
    jak plagiat fotografii.

    No chyba że cudzą fotkę ktoś podpisał własnym nazwiskiem.

    To mi wygląda bardziej na replikę, czyli coś co upodabnia
    jakąś fotkę do innej fotki np. inne, ale podobne przedmioty, ludzie,
    tło. No chyba, że to jakiś pospolity przedmiot np szklanka,
    ale ślubna fotka to chyba już nie.

    Andrzej.

  • 6. Data: 2011-11-10 21:22:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Nov 2011, NKAB - wrote:

> [...]
    > jakąś fotkę do innej fotki np. inne, ale podobne przedmioty, ludzie,
    > tło. No chyba, że to jakiś pospolity przedmiot np szklanka,

    Ja tylko w sprawie formalnej.
    IMVHO "replika" oznacza co innego, bo wykonanie kopii (wiernej)
    lub duplikatu, a to co opisujesz podpada pod "inspirację".
    Tak, sprawdziłem własne przekonania w słowniku ;)

    pzdr, Gotfryd