  • 11. Data: 2012-04-17 14:14:39
    Temat: Re: Skrócenie okresu wypowiedzenia
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 08:43:58 +0200, Radek D napisał(a):

    > W tym problem, że to nie "moja" praca - bo nie mam tego w umowie. To, że
    > dostaję pensję nie znaczy, że mam spełniać każdy rozkaz mojego "pana".

    To pamiętaj, że nawet bez twojej zgody mogą cię na 3 miesiące przenieść
    do innej pracy (innej z pewnymi tylko ograniczeniami)

  • 12. Data: 2012-04-18 08:08:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Radek D wrote:
    > Z racji bardzo stresującej i mało płatnej pracy
    > postanowiłem wypowiedzieć umowę o pracę.
    > Mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia (5 lat pracy).
    >
    > I teraz pytanie:
    > -czy pracodawca może w jakikolwiek sposób skrócić
    > ten okres wypowiedzenia
    > (wiem, że może mnie zwolnić z obowiązku wykonywania pracy -
    > ale i tak musi mi płacić)
    > -czy ja mam jakikolwiek sposób by skrócić ten okres ?

    na początek pogadać z szefem... chyab ze szef to kompletny dupek albo ty
    masz nagrabione u szefa.

  • 13. Data: 2012-04-19 17:35:55
    Od: Wojciech Wrodarczyk <"wojciech.wrodarczyk "@wp.pl>

    W dniu 2012-04-17 08:43, Radek D pisze:

    > W tym problem, że to nie "moja" praca - bo nie mam tego w umowie.
    > To, że dostaję pensję nie znaczy, że mam spełniać każdy rozkaz
    > mojego "pana".
    Hmm, "Pana"
    Może inaczej, umowa o pracę to skrócie wynajem pracownika na czas.
    W umowie możesz określić zakres obowiązków, możesz nie.
    Jak Ci nie odpowiada zakres który wykonujesz, to może po prostu
    porozmawiaj o tym z zleceniodawcą, a nie "Panem".
    Przecież nikt Cie nie zmusza do wykonywania tej pracy, wykonujesz ją
    dobrowolnie chyba?

  • 14. Data: 2012-04-19 18:26:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ja chciałem Ci tylko pogratulować męskiej decyzji,
    TAK TRZYMAĆ, z pojebami nie da się wytrzymać,
    wiem coś o tym też...

  • 15. Data: 2012-04-19 18:27:02
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a przy okazji, czy podczas 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia można jeszcze
    wylecieć dyscyplinarnie?

  • 16. Data: 2012-04-19 18:57:02
    Od: spp <s...@g...pl>

    > a przy okazji, czy podczas 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia można
    > jeszcze wylecieć dyscyplinarnie?

    A dlaczego nie? Przecież to okres niczym nie różniący się co do praw i
    obowiązków z 'normalną" pracą. No, może poza możliwością zmuszenia do
    wybrania urlopu.

    --
    spp