  • 31. Data: 2003-03-19 01:35:29
    Temat: Re: Skradziona karta kredytowa - tak na marginesie
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > A wyobraź sobie co mogłoby się stać, gdyby złodzieje zorientowali się, że
    > drzwi i blokady otwierasz odciskiem palca... ;-)

    pojechaliby na slowacje i kupili pare ton gumisi

    leon

  • 32. Data: 2003-03-19 02:03:53
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3...@p...fm>, Rajmund Sykulski wrote:

    > niewazne ile
    > jak sprzedawa nie porowna a ja mam poswiadczoen ze w tym czasie bylem
    > chociazby w pracy to juz jest jakies wytlumaczenie i szansa na
    > odzyskanie peiniedzy

    Nie rozumiem, a jak karta nie ma zdjęcia to nie możesz się tak tłumaczyć?
    Co chcesz niby w ten sposób udowodnić?

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2003-03-19 09:14:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Mar 2003, Alek wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał [...]
    >+ > A ile procent sprzedawaców w ogóle patrzy na kartę i na klienta?
    [...]
    >+ Ale wtedy to nie mój/nasz(klientów) problem. Jak sprzedający zapłacą parę
    >+ razy za wykonane przez złodzieja zakupy z użyciem kradzionej karty, to
    >+ nauczą się patrzeć!

    Może powtórzę komentarz: jeśli będziemy mieli prawo stanowiące
    tak, że to nie płacący będzie musiał udowadniać że nie jest
    wielbłądem, a przyjmujący zapłatę - bedzie można tak rozmawiać.
    Na razie jest OiW na odwrót, niestety :(
    Wyjaśniam że ZTCW odwrócenie układu (czyli że posiadaczowi karty
    trzeba udowodnić iż to on zapłacił) wcale nie stanowi w cywilizo-
    wanych krajach czynnika zachęcającego do wypierania się transakcji:
    jeśli sprzedawca ma "kwit" że to posiadacz karty dokonał transakcji
    takie wyparcie się stanowi zwykłe oszustwo. A egzekutorem "cywilnym"
    jest bank... :)

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2003-03-19 16:49:22
    Temat: Re: Skradziona karta kredytowa
    Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl>

    i ja byłem w takiej sytuacji, ale zgineło mi 6000 zł, na szczęście karta
    była ubezpieczona, reklamacja w banku oczywiście, dostałem nawet kopie
    transakcji, byłem w sklepie gdzie realizowane były płatności, kierownictwo
    nie chiało udostępnić zapisów z kamer przemysłowych a Policja? policja
    zapytała czy wiem kto mi buchnął kartę, śmieszne, nawet nie kiwneli palcem a
    wystarczyło żeby zażądali nagrań z kamer i mają gościa, nawet chciałem się
    odwołać od umożenia sprawy, ale nasza kochna Policja nie umożyła jej choć
    mineło 2 lata, przykro stary ale leżysz, chyba że podpisy będą rażąco różne
    od składanych wzorów w banku, ale zajebiście rażąco...

    Użytkownik "upierdliwy" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spędziłem na policji, szkoda gadać, szybciej wygram milion w totka niż oni
    > ruszą się zeby cokolwiek zrobić w tej sprawie.
    > Wszystkie transakcje dokonane za pomoca mojej karty wykonano z terminali
    nie
    > wymagających numeru PIN , i oczywiście w żadnym z tych miejsc nie ma
    > zamontowanej kamery ( to wszystko ustaliłem w ciągu 30 minut sam, wraz z
    > moją narzeczoną, policja w tym czasie nie zrobiła NIC , ale to temat z
    innej
    > bajki )
    >
    > Mam pytanie : JAK WYGLĄDAJĄ MOJE SZANSE NA ODZYSKANIE UTRACONYCH
    PIENIĘDZY

  • 35. Data: 2003-03-19 20:39:37
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > spędziłem na policji, szkoda gadać, szybciej wygram milion w totka niż oni
    > ruszą się zeby cokolwiek zrobić w tej sprawie.

    Czyli karte ukradli Ci w piatek, a ty dowiedziales sie o tym dopiero w o
    poniedzialek?
    To sa 3 dni masz zero szans na skozystanie z ubezpieczenia karty.

    BTW Co ty robiles ze przez 3 dni sie nie zorientowales?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 36. Data: 2003-03-19 21:16:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 19 Mar 2003 21:39:37 +0100, "Rafal M"
    <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> zakodował:

    >To sa 3 dni masz zero szans na skozystanie z ubezpieczenia karty.

    To zależy od karty - citi daje 72 godziny ochrony wstecz dla karty ze
    zdjęciem.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 37. Data: 2003-03-19 21:21:26
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Rafal M <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5akia$r2n$...@i...gazeta.pl...
    .

    > BTW Co ty robiles ze przez 3 dni sie nie zorientowales?

    :-) może nie pamieta ,ze wyciągał ten szmal ...:-) przepraszam ale to tylko
    przeleciała mi myśl:-))

    Sandra