  • 1. Data: 2003-03-17 20:08:34
    Temat: Spłata kredytu
    Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl>

    Czy ktoś mógłby przybliżyć mi temat spłaty kredytu zaciągniętego przez
    rodziców - przez dzieci - mieszkające w osobnym gospodarstwie domowym.
    Kama

  • 2. Data: 2003-03-17 22:30:43
    Temat: Re: Spłata kredytu
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Kama <k...@p...pakiet24.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b559po$50s$...@a...news.tpi.pl...
    > Czy ktoś mógłby przybliżyć mi temat spłaty kredytu zaciągniętego przez
    > rodziców - przez dzieci - mieszkające w osobnym gospodarstwie domowym.

    odpowiedzi sama sobie udzieliłas " osobne gospodarstwo " chyba ,ze udowodnią
    ,ze czerpano z kredytu profity lub przekazano kredyt na zakup lub poprawe
    Waszych warunków...tak mysle ale może sie myle ? :-)

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-18 20:19:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Napisz, dla czego chcesz go spłacać. Tak dobrowolnie, poręczyłaś coś, czy
    jest jakiś inny powód? Bez tego niewiele można poradzić.

  • 4. Data: 2003-03-19 08:20:51
    Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl>

    Zastanawiam się - ponieważ ostatnio rozmawiałam z kolegą z pracy na ten
    temat, jeżeli załóżmy mój ojciec prowadzi firmę i ma kredyt, spłaca go i
    załóżmy, że np. umrze, kto będzie go spłacał (rozumiem, że to co zostanie z
    firmy przejmie bank bo takie było poręczenie), ale to za mało - czy bank
    może żądać ode mnie - mającej własne mieszkanie i samochód - udziału w
    spłacie - kolega twierdzi, że tak - a mi się wydaje, że nie.
    Kama

  • 5. Data: 2003-03-19 11:00:18
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może żądać ode mnie - mającej własne mieszkanie i samochód - udziału w
    > spłacie - kolega twierdzi, że tak - a mi się wydaje, że nie.

    To proste...
    Kredyt dostanie pani w spadku....

    Moze pani juz dzis zrzec sie spadku.. moze tez odrzucic go po ew smierci
    ojca..

    Boguslaw