  • 1. Data: 2003-03-17 22:25:07
    Temat: Rejestracja Firmy - Czy Trzeba Mieć Umowę Najmu
    Od: t...@o...pl

    Czy przy rejestracji sp. z o.o. trzeba USowi przedstawić akt notarialny umowy
    najmu lokalu będącego siedzibą spółki. Słyszałem, że ten obowiązek jest
    zniesiony. Problem w tym, że siedziba jest w budowie, a można wpisać lokal
    znajomej firmy, która nie może wg przepisów lokalu niestety tego podnająć
    spółce rejestrowanej.

    Dziękuję
    Thomasson

  • 2. Data: 2003-03-17 22:56:26
    Temat: Re: Rejestracja Firmy - Czy Trzeba Mieć Umowę Najmu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 17-03-2003 23:25, Użytkownik t...@o...pl napisał:
> [...]
    > znajomej firmy, która nie może wg przepisów lokalu niestety tego podnająć

    Nie został zniesiony - trzeba przedstawic tytuł prawny do lokalu w
    którym jest siedziba spółki.
    Może to byc tez uzyczenie, to tylko same kłopoty - użyczenie to przychód
    do opodatkowania w kwocie jaka trzeba by zapłacić za najem takiego lokalu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl