  • 1. Data: 2005-04-11 10:07:56
    Temat: Skomplikowane rozliczenie...
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    Trzeba by się w końcu rozliczyć.
    No ale właśnie ktoś mi skomplikował to rozliczenie.
    Jestem od zeszłego roku w separacji z żoną. Gdzieś od kwietnia.
    Chyba od maja czy czerwca mieszkanie zostało przepisane na nią i została
    ustalona rozdzielność majątkowa. Rozwodu jeszcze nie ma.
    Mieszkanie było nie tak dawno remontowane i za 2003 rok było odliczenie za
    remon tegoż mieszkania.
    No i teraz moja żona spytała mnie czy nie mógłbym odliczyć części rachunków
    bo ona i tak nie będzie mogła wszystkiego.
    Czy ja mogę odliczać sobie jeszcze coś za zeszły rok za to mieszkanie?
    Przez jakiś czas byłem jego współwłaścicielem...

    && &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&