  • 1. Data: 2005-06-22 15:20:06
    Temat: Sklep internetowy i sprzedaz za granice.
    Od: "Marian" <m...@n...pl>

    Witam Grupowiczow,

    Zamierzam zalozyc sklep internetowy w ktorym bede sprzedawal wydruki
    plakatow/grafike.
    Wlasciwie nastawiam sie na sprzedaz tylko na zachod, raczej tylko do krajow
    UE, wersji polskiej nawet nie bedzie.
    Oczywiscie posiadam prawa autorskie do rzeczy, ktore chce sprzedawac :)

    No i teraz pytanie: jak w praktyce wyglada funkcjonowanie takiego sklepu od
    strony prawnej ?
    Czy moge sprzedawac te plakaty w formie umowy o dzielo czy musze zakladac
    firme ?
    Jakich kosztow mam sie spodziewac ? Chodzi mi o koszty zwiazane z
    firma/podatki itd, nie
    o server czy skrypty.

    Niestety jestem zielony w temacie i potrzebuje wiedziec, czego wlasciwie mam
    sie nauczyc.
    Przeszukiwalem archiwum grupy, czytalem FAQ i szukalem na sieci ale nie
    znalazlem nic
    poza poradnikami w stylu 'zakladamy wlasna firme'.

    Dziekuje za wszelkie rady,
    Marian