  • 1. Data: 2005-06-22 15:12:01
    Temat: Czy nikt mi nie moze pomoc?
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Czy naprawde nikt nie wie jak mam zalatwic ta sprawe?

  • 2. Data: 2005-06-22 15:19:03
    Temat: Re: Czy nikt mi nie moze pomoc?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AngelSky wrote:
    > Czy naprawde nikt nie wie jak mam zalatwic ta sprawe?

    Poszukaj jasnowidza.

  • 3. Data: 2005-06-22 15:30:30
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

  • 4. Data: 2005-06-22 15:54:21
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 17:12:01 +0200, AngelSky napisał(a):

    > Czy naprawde nikt nie wie jak mam zalatwic ta sprawe?

    Odnośnie _tamtej_ sprawy to bym może coś poradził, ale co do _tej_ to nie
    mam pojęcia;)

    RG

  • 5. Data: 2005-06-22 16:08:05
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Roman G. napisał(a):
    > Dnia Wed, 22 Jun 2005 17:12:01 +0200, AngelSky napisał(a):

    > Odnośnie _tamtej_ sprawy to bym może coś poradził, ale co do _tej_ to nie
    > mam pojęcia;)
    >
    > RG
    dziekuje za odpisanie ale nie bardzo wiem w ktorej sprawie moglby Pan mi
    poradzic a w ktorej nie.nie zrozumialam wiadomosci

  • 6. Data: 2005-06-22 16:31:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AngelSky wrote:

    > dziekuje za odpisanie ale nie bardzo wiem w ktorej sprawie moglby Pan mi
    > poradzic a w ktorej nie.nie zrozumialam wiadomosci

    Trollujesz, czy na prawdę jesteś aż tak tępy?

  • 7. Data: 2005-06-22 16:41:31
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 18:08:05 +0200, AngelSky napisał(a):

    > dziekuje za odpisanie ale nie bardzo wiem w ktorej sprawie moglby Pan mi
    > poradzic a w ktorej nie.nie zrozumialam wiadomosci

    Podobnie jak ja nie zrozumiałem Twojej;)

    RG

  • 8. Data: 2005-06-22 17:20:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AngelSky" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Wiesz, ale nie napisałaś jakiej pomocy oczekujesz. Przynajmniej ja w
    swoim czytniku pytania nie widzę. Pierwszy post ma treść "Czy naprawdę
    nikt nie wie jak mam załatwić ta sprawę?".

  • 9. Data: 2005-06-22 17:37:51
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > swoim czytniku pytania nie widzę. Pierwszy post ma treść "Czy naprawdę
    > nikt nie wie jak mam załatwić ta sprawę?".

    bo pytanie zadalam wczesniej jest pod tytule "ograniczenie wyjazdu ojca
    zagranice.....""
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-06-22 17:45:09
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > bo pytanie zadalam wczesniej jest pod tytule "ograniczenie wyjazdu ojca
    > zagranice.....""
    > pozdrawiam

    Litosci...tytul powinien brzmiec "ograniczenie umyslowe - pomozcie".
    Najpierw poczytaj o grupach, a potem na nie pisz.