  • 1. Data: 2006-06-20 09:43:31
    Temat: Sklep internetowy
    Od: picom <p...@o...pl>

    Witam,

    Ostatniego czasu chciałem założyć sklep internetowy, wzasadzie mam już
    gotowe wszytsko skrypty, hosting itp. Ale jak to w sklepie internetowym
    będe musiał przechowywac dane osobowe kupujących, i tutaj moje pytanie
    czy musze spełniać jakieś specjalne wymagania zeby takie dane
    przechowywać, czy może hosting musi posiadać jakieś certyfikaty
    bezpieczeństwa. Może jest jakaś publikacja na ten temat.

    Pozdrawiam

    picom

  • 2. Data: 2006-06-20 10:26:52
    Temat: Re: Sklep internetowy
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    udaj sie na http://www.giodo.gov.pl/

    pobierz wniosek rejestracji, zapoznaj sie z ostatnimi
    3 stronami, zadzwon do milych Pan w GIODO i skonsultuj
    co i jak masz wypelnic.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-06-20 19:50:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Jun 2006, rezist.com wrote:

    > udaj sie na http://www.giodo.gov.pl/
    >
    > pobierz wniosek rejestracji

    Coś mi wytłumacz: po co ma się rejestrować do GIODO?
    Powiadasz że jak mam bazę faktur klientów to muszę się
    do GIODO rejestrować?? :P

    Pytanie picoma ma sens - bo jeśli istnieje przepis nakazujący
    zabezpieczenie danych osobowych (żeby nie "wyciekły") to
    może on obowiązywać kazdego, również tych którzy NIE MUSZĄ
    REJESTROWAĆ baz jeśli zbierają NIEKTÓRE dane!

    Oczywiście jak picom chce rejestrować dane klientów w celach
    marketingowych to jego sprawa :| - ale skoro napisał "muszę
    przechowywać" to znaczy że miał na myśli te dane które MUSI
    PRZECHOWYWAĆ bo tak mu prawo nakazuje (lub pozwala - patrz
    moje pytanie o możliwość skorzystania z gwarancji jako
    powodu sprawy sądowej :>)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-06-20 20:34:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Oczywiście jak picom chce rejestrować dane klientów w celach
    > marketingowych to jego sprawa :| - ale skoro napisał "muszę
    > przechowywać" to znaczy że miał na myśli te dane które MUSI
    > PRZECHOWYWAĆ

    ok, moze troche wybieglem to przodu, ale od razu wyobrzilem sobie
    rozbudowany sklep z zakladaniem kont klienckich i newsletterem.

    wiele mechanizmow, nie tylko komercyjnych takie rzeczy
    oferuje - nie musisz dokonywac zakupu aby podac dane,
    moze tego wymagac jakas funkcjonalnosc (poprzez
    koniecznosc zalozenia konta).

    jak cos takiego zinterpretujesz?

    --
    tomek nowak