  • 1. Data: 2006-06-20 08:58:19
    Temat: najemca nie placi-zastaw?
    Od: "tamico" <u...@n...pl>

    Witam Grupowiczow

    moje pytanie dotyczy zastawu na mieniu najemcy znajdujacym sie w
    wynajmowanym lokalu.
    Wynajmuje lokal uzytkowy ( uzytkowany przez najemce jako sklep) , najemca
    zalega z platnoscia czynszu za kilka miesiecy. W jaki sposob powininem
    skorzystac z prawa zastawu na mieniu najmecy znajdujacym sie w lokalu? czy
    powinienem wczesniej powiadomic najemce? jak w praaktyce przeprowadzic taka
    czynnosc? wezwac firme ochroniarska aby uniemozliwosc wejscie do lokalu itd?

    pozdrawiam

    Mirek

  • 2. Data: 2006-06-20 10:48:14
    Temat: Re: najemca nie placi-zastaw?
    Od: "Rylen" <r...@i...com.pl>

    Użytkownik "tamico" <u...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powinienem wczesniej powiadomic najemce? jak w praaktyce przeprowadzic
    > taka czynnosc? wezwac firme ochroniarska aby uniemozliwosc wejscie do

    I ja sie przylaczam .(za tydzien bedzie 3 miesiace zaleglosci) W umowie mam
    napisane
    ze jak zalega z zaplata czynszu 2 miesiace to mozna umowe rozwiazac.
    Jaki termin musze mu dac na opuszczenie lokalu (w umowie nie ma) aby
    prawnie bylo OK?
    A jesli nie opusci to co (praktycznie )moge zrobic? Klucze oczywiscie ON ma
    ,ja nie (bo to biuro)
    Rylen