  • 1. Data: 2003-02-21 11:17:14
    Temat: [OT] Pan KOwalski - reklama PKO BP
    Od: "[sis]" <s...@u...board.usun.pl>

    Witam,

    Moze delikatny offtopic, lecz z uwagi na fakt, iz rozmawialismy na ten temat
    kilkanascie dni temu, pozwole sobie dolozyc jeszcze do sprawy dwa grosze.

    Otoz po naszej krotkiej dyskusji, napisalem cos w rodzaju zazalenia, na
    wykorzystanie nazwiska Kowalski w reklamach PKO BP.

    Przed chwila dzwonila do mnie pani z ow banku i bardzo serdecznym tonem,
    wytlumaczyla mi, ze nazwisko Kowalski, zostalo uzyte jako synonim czlowieka
    nowoczesnego etc. etc. jednoczesnie przeprosila mnie, za to, ze poczulem sie
    dotkniety wykorzystaniem wlasnie tego nazwiska i poinformowala mnie, ze
    niedlugo zmienia strategie reklamowa.

    Jak by nie bylo - musze przyznac, ze zachowali sie w sposob bardzo
    uprzejmy...

    W zasadzie to wszystko - pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish / 2B||!2B
    http://board.pl/?show=pko_bp_telefon

  • 2. Data: 2003-02-21 11:34:48
    Temat: Re: [OT] Pan KOwalski - reklama PKO BP
    Od: Dawid Szymański <d...@a...net>

    In article <6...@a...swic.dialup.inetia.pl>, [sis] wrote:
    > kiss me! i'm polish / 2B||!2B
    > http://board.pl/?show=pko_bp_telefon

    W zasadzie to ja już całkiem OT.

    polish != Polish ;)

    wiec pisanie "i'm polish' ... ;) no chyba, ze nie zrozumialem kontekstu ;)

    --
    Dawid Szymański aka SQ6EMM
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity,

  • 3. Data: 2003-02-21 21:38:00
    Od: "[sis]" <s...@u...board.usun.pl>

    > polish != Polish ;)
    > wiec pisanie "i'm polish' ... ;) no chyba, ze nie zrozumialem kontekstu ;)

    chyba tak ;) ma byc jak jest :)

    pozdrawiam,
    Kamil
    --