  • 1. Data: 2007-03-28 12:27:45
    Temat: Skarga na prokuraturę rejonową - gdzie ?
    Od: "Gandalfini" <g...@g...com>

    Witam!!!
    Mam pytanko - gdzie kieruje się skargę na pracowników (dokładnie
    Prokuratora) sądu rejonowego ? Wyczytałem, że powinna być adresowana
    "o poziom wyzej" czyli prawdopodobnie do prokuratury okręgowej ale nie
    jestem pewny.
    Prosze o odpowiedź.

  • 2. Data: 2007-03-28 12:41:08
    Temat: Re: Skarga na prokuraturę rejonową - gdzie ?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Witam!!!
[...]

    Prokurator nie jest pracownikiem sadu rejonowego.
    Skarga na co ma byc ? Na decyzje ? Na zachowanie ?

    Cezar