  • 1. Data: 2007-03-28 09:56:37
    Temat: cigna vs pzu
    Od: w...@g...com

    witam.

    pisze ponizsze zapytanie poniewaz podejrzewam ze ubezpieczyciel (cigna
    stu) zanizyl wyplate naleznosci za szkode w pojezdzie. mianowicie,
    uczestniczylem w kolizji drogowej wskutek czego moje auto (golf 3 gti
    95r) mialo rozbity caly lewy tylny blotnik, klape, swiatla,
    zderzak.cigna wyplacila mi za w/w szkode 2000zl (u blacharza za
    naprawe (kompleksowo) zaplacilem 2700zl - niestety nie mam rachunkow
    (bez rachunku naprawa wyszla taniej)). natomiast znajomy w audi 80 92r
    za lekko puknieta tylna klape od pzu dostal szkode calkowita
    (odszkodowanie o wartosci 2500zl).
    jak to mozliwe ze ja za rozbity caly bok dostalem 2000 a on za lekko
    puknieta klape 2500?
    gdzie ew. moge sie zwrocic o porade czy tez dochodzic swoich praw.

    dzieki
    wop.