  • 11. Data: 2007-03-17 14:49:38
    Temat: Re: Skarga na prokuratora
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Marcin" <M...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:etfcp1$3hm$00$1@news.t-online.com...

    Zawsze i wszedzie na urzednik panstwowego skarge mozna zlozyc do jego
    przelozonego. Przelozonym Prokuratora w Prokuraturze Rejonowej jest Prokurator
    Rejonowy, który zreszta jest Prokuratorem Prokuratury Okregowej.

    Nie wnikam w meritum Twojego zazalenia, bo z tak skapego opisu trudno
    powiedziec, czy masz racje.

  • 12. Data: 2007-03-17 14:49:49
    Temat: Re: Bezpodstawne oskarżenie prokuratora
    Od: "jenko" <k...@g...pl>

    > Z ciekawosci - co to za przestepstwo?
    > Wziales lapowke? Jesli tak, to nie trzeba byc funkcjonariuszem :),
    > wystarczy pelnic funkcje publiczna.

    Art 270 par 1 zgadzam się z tym oskarżeniem
    Art 271 par 1 i 3
    Funkcjonariusz publiczny lub inna osoba uprawniona do wystawienia dokumentu,
    która poświadcza w nim nieprawdę co do okoliczności mającej znaczenie
    prawne...

    nie byłem FP oraz osobą uprawnioną do wystawienia dokumentu (pełnomocnictwo)

    j.

  • 13. Data: 2007-03-17 18:54:10
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-03-17 15:49, jenko wrote:
> [...]
    > prawne...
    >
    > nie byłem FP oraz osobą uprawnioną do wystawienia dokumentu (pełnomocnictwo)

    Z tego artykułu odpowiada także sprzedawca który wpisuje datę przyszłą
    do karty gwarancyjnej, kierownik jednostki, który wystawia zaświadczenie
    o zatrudnieniu wpisując większą kwotę miesięcznych przychodów, osoba
    która wystawia fakturę VAT dla udowodnienia pozapodatkowych okoliczności
    itp. W szczególności aby odpowiadać z tego artykułu osoba wystawiająca
    dokument nie musi posiadać pełnomocnictwa w rozumieniu kc.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 14. Data: 2007-03-17 20:35:18
    Od: "jenko" <k...@g...pl>

[...]

    Osoba, która podrobiła podpis swojego ojca na pełnomocnictwie również
    odpowiada z Art 271 par 1 i 3 ?

  • 15. Data: 2007-03-17 20:56:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin wrote:

    > Tylko ze slownie dowiedzialem sie o umorzeniu poniewaz jestem tylko
    > zglaszajacym przestepstwa czego potem prokurator zalowal i bardzo sie bal

    Skoro nie jesteś stroną, nie jest to twoja sprawa.

    > (powiedzial ze go teraz wywala) gdy sie wiecej dowiedzial o calej sprawie
    > od innych a nie tylko wysluchal plakajacego przed nim i udajacego aniolka
    > przestepce robiacego w konia prokuratora co mu sie niestety udalo,

    Fajne bajeczki ;)

  • 16. Data: 2007-03-17 21:48:03
    Od: "Marcin" <M...@o...pl>

    > Skoro nie jesteś stroną, nie jest to twoja sprawa.

    Jak najbardziej moja sprawa .

    > Fajne bajeczki ;)

    Zadne. Ludzie nie maja pojecia a chca byc madrzy i im sie wydaje cos.

  • 17. Data: 2007-03-17 21:59:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zadne. Ludzie nie maja pojecia a chca byc madrzy i im sie wydaje cos.

    Wiesz - pogadaj z Boukunem - on ma podobne problemy (a ostatnio nawet
    jeszcze wieksze) :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2007-03-17 22:06:00
    Od: "Marcin" <M...@o...pl>

    > Wiesz - pogadaj z Boukunem - on ma podobne problemy (a ostatnio nawet
    > jeszcze wieksze) :)

    Kolejny madry inaczej

  • 19. Data: 2007-03-17 22:48:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin wrote:

    > Kolejny madry inaczej

    Tak, ty jesteś jedyny mądry, jedyny normalny. Cała reszta to wariaci lub
    idioci. Tak, tak. I mamusia cię nie kochała, a tatuś bił. Biedny jesteś
    i niezrozumiany.