  • 11. Data: 2019-11-14 13:30:32
    Temat: Re: Skandalicznym "happeningiem" KODziarstwa zajmie się prokuratura
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 17:51, Sonn pisze:
    > W dniu 2019-11-12 o 22:31, u2 pisze:
    >> https://telewizjarepublika.pl/brawo-skandalicznym-qu
    othappeningiemquot-kodziarstwa-zajmie-sie-prokuratur
    a-dosc-juz-tej-chamowy,87295.html

    Mariusz Błaszczak.

    > No i znowu kolejny debil będący szefem MON usiłuje udowodnić ze jest większym
    debilem niż wszystkim się wydaje.

    > Znieważenie żołnierzy! Dobre. Jeśli już, to było to znieważenie miejsca pamięci
    narodowej, a nie żołnierzy. No ale czego
    > oczekiwać po pisowskim kretynie?

    A weź podaj mi choć jednego mądrego w mafii PO...

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 12. Data: 2019-11-14 13:45:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Nov 2019 13:30:32 +0100, Marek napisał(a):

    > w mafii PO...

    Podaj choć jednego z PO, w którego kamienicy jest zamtuz i ma kumpli ze
    złotymi łańcuchami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2019-11-14 14:22:02
    Od: Kviat

    W dniu 14.11.2019 o 13:30, Marek pisze:

    > A weź podaj mi choć jednego mądrego w mafii PO...

    Ale miało być lepiej, a nie gorzej.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2019-11-14 14:43:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Ale miało być lepiej, a nie gorzej.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Czyli jak PO nawet nie mówi że ma być lepiej to będzie (znacznie) gorzej? ;-)

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2019-11-14 14:55:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Nov 2019 14:43:27 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > będzie (znacznie) gorzej?

    Właśnie o 10% rośnie akcyza na alkohol i papierosy.
    Suweren może to zapamiętać i nie darować.

    https://www.money.pl/gospodarka/akcyza-na-alkohol-w-
    gore-zdrozeje-piwo-wino-i-wodka-6446008256263809a.ht
    ml

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2019-11-14 15:15:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 13:45, sracz pisze:

    > Podaj choć jednego z PO, w którego kamienicy jest zamtuz i ma kumpli ze
    > złotymi łańcuchami.

    złotymi zegarkami obwieszony był onegdaj Sławek N., teraz gangsta woli
    drogie zegarki i luksusowe samochodziki, t.zw. full wypas, niektórzy
    przyjmują korzyści w postaci tanich mieszkań, will w Chorwacji,
    przykłady można mnożyć:))))))