  • 11. Data: 2006-03-01 19:41:35
    Temat: Re: Skandaliczny wyrok w sprawie O w s i a k a.
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    A co ma tatuś do Owsiaka i tego wyroku ?
    Może weź drobne i poleć zasilić konto Oj. Rydzyka, a nie próbujesz
    manipulować ludźmi na grupie i przekonywać ich do swojego zdania.
    Lepiej napisz co Oj. Rydzyk zrobił aby w tym kraju było lepiej lub komu
    pomógł, nie zaleznie od wielkości tej pomocy.

    Przenieś się na inny kanał - może ten na którym regularnie trwasz w nadziei.

    Slavo

  • 12. Data: 2006-03-01 20:23:23
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    > Nie wiesz nawet o czym piszesz. J.O. nie wkladal tym dzieciakom stzrykawek
    > do rąk ani nie sprzedawał trawki co sugerował film. On zorganizował tylko
    > imprezę muzyczną.
    > I sąd to wyrokiem potwierdził.
    > Ciekawe tylko jak wyegzekwują zastosowanie się do wyroku juz po tych
    > wszystkich przegranych apelacjach LV.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.

    Gdy fater Rydzyk mimo ostatecznego wyroku nakazującego przeprosić nie zrobi
    tego
    to Sąd zrobi to za niego i na jego koszt zlecając jakiejś wybranej przez
    Sąd gazecie zamieszczenie
    takiego przepraszającego ogłoszenia tak ,jak zrobiłby to fater Rydzyk .

  • 13. Data: 2006-03-01 21:21:22
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sąd gazecie zamieszczenie
    > takiego przepraszającego ogłoszenia tak ,jak zrobiłby to fater Rydzyk .

    Hehe, mogliby Wyborczą wybrać ;)
    Jaka piękna katastrofa :)))
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2006-03-02 13:24:15
    Od: Marja <m...@n...pl>

    > Skoro już o tym piszesz, to napisz jaka ona była. Albo wskaż jakieś
    > źródło. Bo tak, to w sumie nie wiadomo, o co Ci chodzi. No i na ile

    podobno byl w wermachcie na ochotnika.

  • 15. Data: 2006-03-02 14:25:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Marja [###m...@n...pl.###] napisał:
    > podobno byl w wermachcie na ochotnika.

    Skoro czuł się Niemcem, to jakoś specjalnie nic zdrożnego nie widzę w
    tym.

  • 16. Data: 2006-03-02 14:34:30
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 02 Mar 2006 14:24:15 +0100,
    Marja <m...@n...pl> screamed:

    > podobno byl w wermachcie na ochotnika.

    Służył pod Krzyżakami też podobno. Potem bezpośrednio przeszedł do
    Wehrmahtu.

    Artur

    ps. (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 15:34:00 user up 10903 days, 3:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Nothing is so smiple that it can't get screwed up.

  • 17. Data: 2006-03-02 16:38:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko"

    > Obywatele muszą założyć idiotom kaganiec i trzymać ich na smyczy.

    oba postulaty są słuszne i w dużej mierze się pokrywają :-))

    > --
    > "Szanowni Państwo! Kupujcie 'Nasz Dziennik'. Jest on tańszy od
    > rolki papieru,
    > a ma tę przewagę, że używać nie trzeba, bo na nim gówno już jest
    > wydrukowane."
    > :: Rzeczpospolita :: 21.08.04 Nr 34 :: Plus - Minus :: Stanisław
    > Tym ::

    fajne, ale kupować coś żeby później nie używać to rozrzutność
    ja tam wolę w ramach oszczędności nie kupować "gazety rządowej"
    *** blad ***