  • 1. Data: 2006-03-01 08:05:29
    Temat: zasiedzenie lokalu komunalnego
    Od: katarzyna<k...@w...pl>

    po ilu latach przysługuje zasiedzenie lokalu komunalnego??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-01 08:10:29
    Temat: Re: zasiedzenie lokalu komunalnego
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    katarzyna wrote:

    > po ilu latach przysługuje zasiedzenie lokalu komunalnego??

    Rozumiem, że byłeś posiadaczen samoisytnym i zamiast czynszu płaciłeś
    podatek od nieruchomości. Jeśli nie, to zapomnij....

  • 3. Data: 2006-03-01 08:10:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    katarzyna wrote:

    > po ilu latach przysługuje zasiedzenie lokalu komunalnego??

    Rozumiem, że byłaś posiadaczen samoisytnym i zamiast czynszu płaciłaś
    podatek od nieruchomości. Jeśli nie, to zapomnij....

  • 4. Data: 2006-03-01 16:49:59
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, że byłaś posiadaczen samoisytnym i zamiast czynszu płaciłaś
    > podatek od nieruchomości. Jeśli nie, to zapomnij....

    Mało tego, ja kiedys usłyszałem od klienta, że ten chce zasiedzieć
    spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu :-)