  • 1. Data: 2005-05-13 21:36:10
    Temat: Skandaliczne zachowanie policjantów w programie tv w polsacie
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Program pt. "Drogówka"
    Policjanci z komendy miejskiej w Legnicy.
    Program przed chwilą się zakończył.
    Jeden z policjantów wręcz wydawał roskazy kierowcom, wyrażał się jak
    kapral do szeregowca!
    Ktoś oglądał?

    Nie bronię tych pijaczków na rowerach.

    zyga

  • 2. Data: 2005-05-13 22:01:15
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:d636th$d9f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Program przed chwilą się zakończył.
    > Jeden z policjantów wręcz wydawał roskazy kierowcom, wyrażał się jak

    w koncu nie kazdy pies wystepuje w tv
    dlatego zbyt przejal sie swoja rola
    tez odnioslem takie odczucie ze pastwil sie na pijaczkach
    ... popelnil pan przestepstwo ... widac bylo ze spodobal mu sie ten text
    pozdro:)

  • 3. Data: 2005-05-13 22:04:52
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > w koncu nie kazdy pies wystepuje w tv
    > dlatego zbyt przejal sie swoja rola
    > tez odnioslem takie odczucie ze pastwil sie na pijaczkach
    > ... popelnil pan przestepstwo ... widac bylo ze spodobal mu sie ten text

    powinien ktoś z tych zatrzymanych złożyć skargę do przełożonego tego psa
    policjantowi chyba nie wolno zwracać się w taki sposób do kierowcy

    zyga

  • 4. Data: 2005-05-15 01:21:30
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d638j7$lt8$2@nemesis.news.tpi.pl> Zygmunt M. Zarzecki napisal(a):

    > powinien ktoś z tych zatrzymanych złożyć skargę do przełożonego tego psa
    > policjantowi chyba nie wolno zwracać się w taki sposób do kierowcy

    Na tyle sobie pozwalają, na ile ludzie im pozwolą...
    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010

  • 5. Data: 2005-05-15 15:17:30
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > Na tyle sobie pozwalają, na ile ludzie im pozwolą...

    Jakis czas temu siedzielismy z kolezanka na laweczce kolo BUW, lekko wcieci,
    ale niepijacy (juz) ;-) Podeszlo do nas dwoch milych blekitkow i bez
    zbednych ceregieli cos zaczeli smecic na temat "dokumentow". Kolezanka
    studiuje na kierunku pokrewnym, wiec nie w ciemie bita odchrypnela im "o
    czyms panowie zapomnieliscie". Oni znowu o "dokumentach", a kolezanka znowu
    "o czyms panowie zapomnieliscie". Chwile tak sie przekomarzali, panowie juz
    zaczeli tracic cierpliwosc i zaczelo sie zanosic na kajdanki, ale w koncu
    jeden zastanowil sie i zapytal "o czym zapomnielismy?"...

    "Stopien, imie, nazwisko, komenda, powod zatrzymania" :-)

    Obsmialem sie jak norka, a panowie tez jakos w lepszym humorze poszli swoja
    droga...

    Pozdrawiam

    Andrzej

  • 6. Data: 2005-05-16 05:55:14
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Sun, 15 May 2005 17:17:30 +0200, Tiger napisał(a):

    > "Stopien, imie, nazwisko, komenda, powod zatrzymania" :-)
    >
    > Obsmialem sie jak norka, a panowie tez jakos w lepszym humorze poszli swoja
    > droga...

    Mieliście szczęście... W podobnej sytuacji, po mojej wypowiedzi usłyszałem
    "Bo na izbę weźmiemy!!!".

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 7. Data: 2005-05-16 09:35:32
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <n4xwmr0vuhub$.ckfbl1wk8iiu.dlg@40tude.net>
    Waldemar \"Jakec\" Bulkowski napisal(a):

    > Mieliście szczęście... W podobnej sytuacji, po mojej wypowiedzi usłyszałem
    > "Bo na izbę weźmiemy!!!".

    A'propos.
    Jakie są podstawy prawne tego _brania na izbę_
    :/

    Jakie "warunki" trzeba spełniać, by na ten "zaszczyt" zasłużyć?