  • 1. Data: 2005-05-13 21:31:10
    Temat: Reklamacja przesyłki kurierskiej
    Od: Tomke <p...@B...pl>

    Witam

    Nadałem paczekę za granicę.
    Paczka miała być po max 4 dniach u odbiorcy. Po 8 dniach zadzwoniłem do
    firmy kurierskiej co jest z paczkš i usłyszałem że paczka została
    doręczona komus tam(nie adresatowi) i podpis tego kogoœ jest
    nieczytelny. Pani z firmy obiecała mi że mi przyœlš tzw. POD(lub coœ
    podobnego) tzn dokładne informacje o odbiorze przesyłki

    Jak reklamować takš przesyłkę i na jakie przepisy się powoływać?
    Czy poza zwrotem kosztów przesyłki moge żšdać czegoœ jeszcze(w paczce
    były ciuchy i nie jestem wstanie udowodnić ich wartoœci)

    Z góry dzięki za pomoc

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2005-05-15 12:45:12
    Od: "Jarek" <j...@g...pl>

    Tomke <p...@B...pl> napisał(a):

    > Nadałem paczekę za granicę.
    > Paczka miała być

    To w końcu przesyłkę kurierską, czy paczkę?

    > Po 8 dniach zadzwoniłem do
    > firmy kurierskiej

    Ale jaka to firma?

    > Jak reklamować takš przesyłkę i na jakie przepisy się powoływać?
    > Czy poza zwrotem kosztów przesyłki moge żšdać czegoœ jeszcze(w paczce
    > były ciuchy i nie jestem wstanie udowodnić ich wartoœci)

    Zależy to przede wszystkim od tego z jakiej firmy i usługi korzystałeś. Gdy
    to już będzie wiadomo - można się dalej zastanawiać.

  • 3. Data: 2005-05-16 20:46:30
    Temat: Re: Reklamacja przesyłki kurierskiej
    Od: Tomke <p...@B...pl>

    Po długiej i burzliwej dyskusji Jarek napisał(a) to co chciał:

    Dzięki za chęci do pomocy ale sprawa się już wyjaœniła

    Tomek