  • 1. Data: 2002-05-20 08:14:09
    Temat: Mandat drogowy
    Od: "JoJo" <g...@p...fm>

    Witam wszystkich!
    Takie mam jedno pytanie dotyczące wystawiania mandatów : w zimie tego roku
    byliśmy zatrzymani przez policję , rezultat -powiedziano, że minus 6 pkt. i
    mandat 300zł to wszystko tylko ustnie, kierowca został spisany z dokumentów
    natomiast sam nie dostał żadnego świstka , jak równiez niczego nie
    podpisywał.
    Czego możemy się spodziewać i jak długo można czekać na jakieś reakcje
    zainteresowanych organów?
    pozdr.
    Joanna

  • 2. Data: 2002-05-20 08:53:09
    Temat: Re: Mandat drogowy
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    > Takie mam jedno pytanie dotyczące wystawiania mandatów : w zimie tego roku
    > byliśmy zatrzymani przez policję , rezultat -powiedziano, że minus 6 pkt.

    minus 6 pkt :-)
    ci policjanci byli chyba pijani !

    co znaczy bylismy?

> [...]
    > podpisywał.
    > Czego możemy się spodziewać i jak długo można czekać na jakieś reakcje

    ewentulanie sprawy w sadzie grodzkim lub niczego !

    TB

  • 3. Data: 2002-05-20 10:32:33
    Od: "JoJo" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > dokumentów
    > ewentulanie sprawy w sadzie grodzkim lub niczego !

    z ciekawości już teraz: tzn. mozna przekazać każdą sprawę do grodzkiego
    (nawet wydumaną) jeśli jest sie policjantem i zna się personalia kierowcy?
    pozdr. Joanna

  • 4. Data: 2002-05-20 15:43:49
    Od: "Dj[B]" <d...@n...pl>

    napisz konkretnie czy dostal mandat i za jakie wykroczenie zostal zatrzymany
    do kontroli a reszta potem

  • 5. Data: 2002-05-20 20:33:41
    Od: "fastB" <d...@p...fm>

> [...]
    > podpisywał.
    > Czego możemy się spodziewać i jak długo można czekać na jakieś reakcje
    nie jak odmawiasz przyjęcia mandatu to podpisujesz na tą okoliczność
    protokół (w którym przedstawiasz swoje racje - tak dla ułatwienia Sądom) ...
    a punkty bez mandatu to nie możliwe

  • 6. Data: 2002-05-21 08:14:55
    Od: "JoJo" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Dj[B]" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    > napisz konkretnie czy dostal mandat i za jakie wykroczenie zostal
    zatrzymany
    > do kontroli a reszta potem
    powiedziano, że dostał mandat ale do ręki żadnego świstka ani nic nie kazano
    podpisać
    mandat za przejechanie na czerwonym co było ewidentna bzdura bo siedziałam w
    tym samochodzie i widziałam
    pozdr.Joanna

  • 7. Data: 2002-05-21 21:14:06
    Od: "Dj[B]" <d...@n...pl>

    po 1 jak odmawiasz mandatu to nic nie podpisujesz tylko dostajesz wezwanie
    poczta lub na miejscu i dalej przesluchanie itd.
    po 2 nie ma kwitu nie ma mandatu
    "zart" sobie zrobiliz kierowcy:) i tyle pozrdawiam