  • 41. Data: 2003-02-17 23:02:03
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>

    I pewnie przez przypadek zamiast słowa: "instaluj" jest "wchodzę",
    a program wygląda identycznie jak okienko Internet Explorera?
    ---------------
    Co za debil jestes..rany gdzie sie tacy rodza..

    Jak pisze WCHODZE to pisze zawsze po zainstalowaniu tuz przed polaczeniem sie.
    Jak go odpalasz to go instalujesz.
    A czemu ma nie wygladac tak? Moze miec kazdy dowolny ksztalt i wyglad
    ------------------------
    I właśnie to "mniej świadomie" wyczerpuje w pełni art. 286.

    Byles w szkole?
    Jak nie to idz z powrotem i sie doucz.

    Nieprawda. Mam dialery, które "same dzwonią" na 0-700, wcześniej rozłączając
    połączenie po naciśnięciu przycisku: wchodzę lub jemu podobnego.
    ---------------------

    A jaki to jest dialer co sam dzwoni?
    Bo z reguly po kliknieciu polacz .. nastepuje laczenie z platnym numerem 0 700
    Co jest zreszta napisane w instrukcji.
    Ze jak klikasz Polacz czy podobny to sie zapoznales z tym co tam pisze.
    I chcesz sie polaczyc.
    Jak nie chcesz sie polaczyc to nie klikasz..
    No chyba ze w tej chwili trzymasz lewa reke w rozporku .. i masz gdzies
    czytanie co pisze i jak to dziala.

    ------------------------
    To przeglądnij sobie dobrze dialery, a na pewno znajdziesz takie
    gdzie trzeba niezłej ekwilibrystyki i pomyślunku by... przewinąć suwakiem.

    Sa tu po raz 1 przyznam racje

    ---------------------------

    Jasne! Genialne! To takie proste - dyć wszystkie programy się tak
    odinstalowują i zamykają! Nie Alt+F4, nie zwykłym kliknięciem na krzyżyk,
    tylko w prostacki sposób CTRL+SHIFT+krzyżyk

    No jasne przeciez dialer to nie strona sieci www a zupelnie oddzielny
    program . I nie da sie tak odinstalowac.Sposob odinstalowywania jest podany w
    licencji. Mozna go zamknac lub schowac na pasek klikajac krzyzyk.

    Hmm.. masz juz odciski miedzy palcami i wlosy?
    Bo mi sie wydaje ze tak ..
    stara teoria glosi ze od onanizowania sie ubywa plynu w rdzeniu kregowym i w
    mozgu ..to u ciebie . lampka od rezerwy plynu ..zgasla w wieku 10 lat?

  • 42. Data: 2003-02-17 23:11:26
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Cyngiel wrote:
    > Co za debil jestes..rany gdzie sie tacy rodza..

    Sam sobie wystawiasz świadectwo.

    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 43. Data: 2003-02-17 23:18:23
    Temat: Re: Problem tkwi gdzie indziej
    Od: "lola grabowska" <l...@N...gazeta.pl>

    xxx xxx <l...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Problem nie jest w dialerach. One spełniaja wszystkie wymagania prawne,
    > również 286 kodeksu karnego o którym mówi bodajże Arek.

    Po co wy wogole dyskutujecie z buzdyganem ??? To jest znany oszolom z list
    dyskusyjnych :>

    kisses
    Lola

  • 44. Data: 2003-02-17 23:21:04
    Od: " " <c...@N...gazeta.pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> napisał(a):

    Nie
    A moze go przedstawisz?

  • 45. Data: 2003-02-17 23:21:45
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Cyngiel wrote:
    > Co za debil jestes..rany gdzie sie tacy rodza..

    Sam sobie wystawiasz świadectwo.

    > Jak pisze WCHODZE to pisze zawsze po zainstalowaniu tuz przed polaczeniem sie.
    > Jak go odpalasz to go instalujesz.

    Ale co odpalam? Ściągam sobie plik film_porno.exe i odpalam, żeby obejrzeć.
    A tu mi wyskakuje okienko IE z ikonkami do wyboru różnych filmików i przyciskiem
    "Wchodzę". No to wchodzę. Nie ma żadnego mitycznego "instaluj", o którym pisałeś.

    > A czemu ma nie wygladac tak? Moze miec kazdy dowolny ksztalt i wyglad

    Jasne.

    > Byles w szkole?
    > Jak nie to idz z powrotem i sie doucz.

    Byłem w szkole. Wyjaśnij mi jednak po co mam tam wracać i czego się douczyć.
    Art. 286 p.1.
    "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do
    niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania"

    Czy trzeba tu jeszcze coś dodawać?

    > A jaki to jest dialer co sam dzwoni?
    > Bo z reguly po kliknieciu polacz .. nastepuje laczenie z platnym
    > numerem 0 700 Co jest zreszta napisane w instrukcji.

    Nie ma "połącz" jest "wchodzę", a na dodatek w okienku "połącz w razie
    rozłączenia połączenia", choć... sam dialer je rozłącza !

    > No jasne przeciez dialer to nie strona sieci www a zupelnie oddzielny
    > program . I nie da sie tak odinstalowac.Sposob odinstalowywania jest podany w
    > licencji. Mozna go zamknac lub schowac na pasek klikajac krzyzyk.

    No popatrz. Oczywiście to standard, że programy CHOWAJĄ się na pasek, przez
    kliknięcie na krzyżyk, a nie zamykają. Po prostu normalka.

    [..]
    > mozgu ..to u ciebie . lampka od rezerwy plynu ..zgasla w wieku 10 lat?

    Ale po co te głodne teksty? To ma być przykład Twojej rzeczowej dyskusji?
    No i dlaczego nadal się ukrywasz jako anonim? Wstydzisz się pokazać twarz?

    Coby nie strzępić języka po próżnicy:
    Nie spotkałem dialera, a mamy ich ździebko ściągniętych, który nie byłby
    skonstruowany tak by CELOWO WPROWADZAĆ W BŁĄD. Tu nawet nie ma mowy o durnocie
    ludzi, te dialery są "złośliwie" tak skonstruowane by naciągać Internautów.

    I myślę, że sąd uzna tak samo.
    A wtedy niech ręka boska ma pieczę nad tymi co mają akcje TP SA ..

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 46. Data: 2003-02-17 23:42:41
    Od: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>

[...]
    czyli chciales sciagnac???? wiec samo sie nie sciagnelo
    No wlasnie WCHODZE
    a czytales regulamin?

    Instaluj jest tylko w przypadku kontrolek active-x ladujacyh oprogramowanie

    -------------------------
    Byłem w szkole. Wyjaśnij mi jednak po co mam tam wracać i czego się douczyć

    A tego ze majac taka wiedze na ten temat moglbys zaskarzyc wszystkie umowy
    jakie sa i dopiero zrobic kariere .. a nie czepiac sie dialerow
    Nie wpadles na to ????
    ----------------------------
    Nie ma "połącz" jest "wchodzę", a na dodatek w okienku "połącz w razie
    rozłączenia połączenia", choć... sam dialer je rozłącza !

    przeczytaj regulamin jescze raz.
    ----------------------------
    No popatrz. Oczywiście to standard, że programy CHOWAJĄ się na pasek, przez
    kliknięcie na krzyżyk, a nie zamykają. Po prostu normalka

    No oczywiscie . gadu gadu icq itp.. sa ich setki tysiacy wiec czemu dialer
    nie moze?
    Przeciez to ulatia uzytkownikom korzystanie z nich . Nie trzeba go szukac po
    calym kompie.. zawsze jest pod reka. (a gdzies sie schowal)?
    ----------------------------------

[...]

    To ci mowie idz do sklepu wez . wszystkie dostepne karty gwarancyjne jakie sa
    i zaskarz ich do sadu .
    Tak samo zrob z umowami na telefony komorkowe. przeciez tam pisze malym
    druczkiem ..
    Na dodatek wez zaskarz banki .. bo w ich umowach o kredyty tez pisze malym
    druczkiem ..

  • 48. Data: 2003-02-18 06:08:51
    Od: Michał <t...@w...interbit.pl>

    Użytkownik "Max" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Podczas oglądania stron xxx zdążają się przełączenia na numer 0700. Czy to
    > jest zgodne z prawem ? Gdzie można poczytać o takich praktykach i o
    obronie
    > prawnej w sprawach wytoczonych przez TP SA ?

    Artykuł z sobotniej Rzepy:
    <http://rp.pl/gazeta/wydanie_030215/ekonomia/ekonomi
    a_a_2.html>

    M.

  • 49. Data: 2003-02-18 06:19:08
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > I pewnie przez przypadek zamiast słowa: "instaluj" jest "wchodzę",
    > a program wygląda identycznie jak okienko Internet Explorera?

    nie ma nigdzie "instaluj", bo program sam sie instaluje gdy go uruchomisz

    > Bajać to my, ale nie nam.
    > Nieprawda. Mam dialery, które "same dzwonią" na 0-700, wcześniej rozłączając
    > połączenie po naciśnięciu przycisku: wchodzę lub jemu podobnego.

    niezbyt rozumiem? Masz takie, które same dzwonią na 0700, ale potem
    piszesz, że jednak nie same, tylko po naciśnięciu przycisku?

    Jak masz takie, które _same_ zadzwonią mi na 0700, to pokaż, bo nie
    uwierze. Tylko sie teraz nie wymiguj.

    > To przeglądnij sobie dobrze dialery, a na pewno znajdziesz takie
    > gdzie trzeba niezłej ekwilibrystyki i pomyślunku by... przewinąć suwakiem.

    to pokaż mi taki.

    > Jasne! Genialne! To takie proste - dyć wszystkie programy się tak
    > odinstalowują i zamykają! Nie Alt+F4, nie zwykłym kliknięciem na krzyżyk,
    > tylko w prostacki sposób CTRL+SHIFT+krzyżyk

    wystarczy przeczytać regulamin i wszystko będzie jasne.

    > Buacha cha cha cha!!!!!!

    jakieś konkrety?

    > Doprawdy? Polecam zapoznanie się z art. 286.

    polecam podanie do sądu sieci GSM, banków, dealerów samochodowych i firm
    ubezpieczeniowych

    > A to się dopiero okaże, jak się wreszcie zrobi koło tego duża zadyma.

    prosze, rób, zobaczymy.

    > Musiałbyś najpierw podać merytoryczne i rzeczowe argumenty, a nie swoje
    > mniemanie o uczciwości: "sam sobie winien".

    powinien przeczytać regulamin. Gdy chcesz rozwiązać umowe z siecią GSM
    to też w ostatniej chwili dowiadujesz sie, że musisz im za to zapłacić.
    I co, podajesz ich wtedy do sądu? O co? o to, że nie przeczytałes umowy?

    > A może Ty nie żyjący w urojonym świecie odsłonisz przyłbicę, zamiast
    > być anonimem?

    Kamil Rydzyński
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 50. Data: 2003-02-18 06:27:15
    Od: scream <s...@...pl>

> [...]
    > A tu mi wyskakuje okienko IE z ikonkami do wyboru różnych filmików i przyciskiem

    a czemu przed tym nie przeczytasz regulaminu?

    [ciah]
    > Czy trzeba tu jeszcze coś dodawać?

    nie widze zastosowania tego art. jeśli chodzi o dialery.

    > Nie ma "połącz" jest "wchodzę", a na dodatek w okienku "połącz w razie
    > rozłączenia połączenia", choć... sam dialer je rozłącza !

    ok, jest "wchodze" - ale niżej jest regulamin, który powinieneś przeczytać

    > No popatrz. Oczywiście to standard, że programy CHOWAJĄ się na pasek, przez
    > kliknięcie na krzyżyk, a nie zamykają. Po prostu normalka.

    bardzo często się tak zdarza. Kazaa, Winamp, Flashget, GG, ICQ, Tlen.. i
    setka innych.

    > I myślę, że sąd uzna tak samo.

    a założyłeś już sprawe?

    > A wtedy niech ręka boska ma pieczę nad tymi co mają akcje TP SA ..

    LOL :)) Arnoldzik niszczy nam TPSA..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl