  • 131. Data: 2003-02-19 13:22:21
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Shepa napisał:
    > Smiej sie, w domu wariatow to typowe, wielu z nich jest bardzo
    > usmiechnietych, rozweselonych, bo ponoc zyja we wlasnym swiecie, ktory
    > zakladam jest piekny.

    zrozum, człowieku z małym mózgiem, podstawową sprawe. Arek przedstawił
    dialer, który:

    1) gdy ktoś ma modem - wyświetla "bla bla bla 4.88"
    2) gdy ktoś nie ma modemu - wyświetla "kliknij i sie połącz"

    rozumiesz? Przedstawił to jako dowód na dialery, które nie mają podanej
    ceny. Bo nie musi mieć w tym wypadku - przez stałe łącze nikt nim sie
    nie połączy, a z modemu zawsze zobaczy cene.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 132. Data: 2003-02-19 13:23:06
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Czy uzytkownik internetu odwiedzajacy jakas strone
    > ma obowiazek wiedziec, ze istnieja jakies "regulaminy" uzywaia strony?

    nie jest obowiązany. Natomiast instalując, używając dany program
    komputerowy użytkownik powinien sie zapoznać z warunkami i skutkami użycia.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 133. Data: 2003-02-19 13:26:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Regulaminy stron?
    > Strony nie maja za bardzo nic do dialerow.
    > Strona .. to strona.. a dialer to dialer..
    > tak jak 2 rozne rzeczy .. paliwo do samochodu i samochod..
    > jedno bez drugiego nie moze istniec.. a jednak to 2 rozne rzeczy

    Slicznie to pan wytlumaczyl...
    Wiec czy niejest pan pweien ze NIE JEST tak, ze uzytkownik otwiera strone
    gdzie jest ikonka "wejdz" po kliknieciu ktorej instaluje sie dialer
    dzwoniacy
    na 0-700 "sam" lub pytajac po drodze wdziecznie "Do Yoy Realy want..."

    Boguslaw

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 134. Data: 2003-02-19 13:28:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b300jk$701$2@news.onet.pl...

    > nie jest obowiązany. Natomiast instalując, używając dany program
    > komputerowy użytkownik powinien sie zapoznać z warunkami i skutkami
    użycia.

    A czy ma obowiazek wiedziec, ze naciskajac jakas ikonke zainstaluje program
    "majacy regulamin" ?

    Boguslaw

  • 135. Data: 2003-02-19 13:38:04
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    > Telekomunikacja zarabia na swiadczeniu uslug - podpisales z nimi umowe. I
    > dala Ci dostep do internetu - a ze w necie zachowujesz sie jak sierota to
    > juz nie ich wina - to co sie stalo - stalo sie na Twoim komputerze - a na
    Moze te wypowiedzi da sie wykorzystac przed sadem? Sierota? bo ktos dal sie
    oszukac?

  • 136. Data: 2003-02-19 13:39:14
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pomocy
    >
    > Jakiej pomocy - zartujesz? Jesli twierdisz ze takie dialerki sa to podaj
    > strone - chetnie odpale mojego linuksa i poddam go temu testowi - chyba ze
    > takiej nie znalazles - bo jestem o tym na 100% przekonany.
    Uwazaj bo spalisz sobie procek, nie trzymaj blisko kompa swojego czola ;-)

  • 137. Data: 2003-02-19 13:45:35
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > A czy ma obowiazek wiedziec, ze naciskajac jakas ikonke zainstaluje program
    > "majacy regulamin" ?

    uruchamiając program, sam go instaluje w systemie. Jednak w jednej
    chwili może go wyrzucić. Instrukcje są zawarte w programie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 138. Data: 2003-02-19 13:54:47
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b301to$bfq$1@news.onet.pl...

    > uruchamiając program, sam go instaluje w systemie. Jednak w jednej
    > chwili może go wyrzucić. Instrukcje są zawarte w programie.

    UCIEKA Pan od odpowiedzi.

    Ustalislimy, ze uzytkownik e ma obowiazku znac jakiegos tam regulaminu,
    ani wiedziec ze ten istnieje gdy OTWIERA STRONE.

    Jest przycisk "wejdz" i uzytkownik naciska.

    Powoduje to zainstalowanie programu.

    CZy uzytkownik a obowiazek wiedziec, ze nacicnecie
    przycisku moze mu jakis program zainstalowac i to taki ktory mu "policzy
    kase" ?
    CZy ma obowiazek wiedziec, ze ten program (o ktorego istnieniu nie wie)
    ma jakis regulamin ?

    Boguslaw

  • 139. Data: 2003-02-19 13:56:57
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    Użytkownik " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wiesz
    > Dokladnie to jest tak.
    > ty wiesz ja wiem i wie jeszcze iles tam ludzi ze to mozna miec za darmo.
    > tylko trzeba wiedziec gdzie szukac..
    > a jak sie nie wie to sie placi
    > tak jest od wiekow i tak bedzie.

    Cyngiel ja Cie nawet troche lubie i nie smierdzi mi ze zarabiasz kase na
    golych babkach, tylko chodzi o sposob w jaki to robicie.
    Bezsensowna jest dalsza dyskusja, bo to tylko jest bicie piany, a z tego nic
    nie wynika. Takie sprawy najlepiej rozstrzygac przed sadami, a w tym
    przypadku strona powinny byc organizacje konsumenckie, ktore wymusza na
    rynku dialerow pewne zachowania. Sami je wprowadzcie, a pozwy do sadow nie
    beda mialy w przyszlosci uzasadnienia. Sam regulamik wyskakujacy jak hocus
    pokus nie jest wystarczajacy. Pisalem juz wiele razy jak ma to wygladac i
    koniec. Nie dostosujecie sie to nie dostaniecie kasy i zwrocicie to co juz
    zarobiliscie - to tak generalizujac. Jasne? Jasne. Wiec do pracy poprawiac
    dialery.

    > Tak sie chwalisz ze znasz prawo ..to znaczy ze jestes prawnik?
    > Wiec jak jestes prawnik to bierzesz kase od tych co nie wiedza gdzie
    znalesc
    > porady za darmo? Prawda? prawda ..
    > wiec ty zarabiasz na tym ze ktos czegos chce.. i tu sie zarabia na tym ze
    > ktos chce cipek a nie wie gdzie szukac za darmo i placi.
    Jestes wielce zabawny pytasz czy jestem prawnik i sam sobie odpowiadasz. No
    wiec powiedzmy ze nim jestem:-)

> [...]
    > czy na poradach prawnych.

    > A ty wiesz ile taki dres potrafi zarobic?
    > Sa takie dresy na swiecie co zarabiaja po 2 5 10 15 20 40 60k pln na
    miesiac
    > na cyckach
    > co raczej nawet jak na prawnika powinienes stwierdzic ze duzo .
    > I to pewnie duuuuzo wiecej niz taki sztywniacki prawnik za biurkiem ..
    > Zaryty w jakis knigach . A dres dres jest spoko ma malo stresujaca prace
    ale
    > wymagajaca bardzo duzych umiejetnosci.A z tego co wiem to takie sztywniaki
    A mnie to gowno obchodzi ile ten dres zarabia. Niech zarabia 100-tki mln$
    zycze kazdemu o ile zarabia uczciwie, stosujac fair play

    > Dopuki sa klienci na twoje uslugi to beda i na cycki i takie tam.
    > A to ze moglby gosc wyjsc poderwac laske i za darmo ja bzykac.. a nie
    placic
    > tylko za lizanie monitora to kwestia zupelnie inna.
    > Internet gwarantuje pewnien rodzaj anonimowosci pod tym wzgledem ze goscie
    > nie musza obawiac sie kompromitacji w oczach 2 osoby.

    Jak wyzej niech oglada jesli jest swiadomy ze to kosztuje duzo pieniedzy i
    ze tego wlasnie chce. Wasze dialery nei wyczerpuja dobrego, pelnego
    uswiadomienia uzytkownika. Jasne? jasne../..;-)

  • 140. Data: 2003-02-19 13:57:55
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Shepa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moze te wypowiedzi da sie wykorzystac przed sadem? Sierota? bo ktos dal
    sie
    > oszukac?

    NO COMMENT
    Albercik