    From: "Shepa" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Wed, 19 Feb 2003 14:56:57 +0100

    Użytkownik " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b2vv1g$bp9$1@inews.gazeta.pl...
    > Wiesz
    > Dokladnie to jest tak.
    > ty wiesz ja wiem i wie jeszcze iles tam ludzi ze to mozna miec za darmo.
    > tylko trzeba wiedziec gdzie szukac..
    > a jak sie nie wie to sie placi
    > tak jest od wiekow i tak bedzie.

    Cyngiel ja Cie nawet troche lubie i nie smierdzi mi ze zarabiasz kase na
    golych babkach, tylko chodzi o sposob w jaki to robicie.
    Bezsensowna jest dalsza dyskusja, bo to tylko jest bicie piany, a z tego nic
    nie wynika. Takie sprawy najlepiej rozstrzygac przed sadami, a w tym
    przypadku strona powinny byc organizacje konsumenckie, ktore wymusza na
    rynku dialerow pewne zachowania. Sami je wprowadzcie, a pozwy do sadow nie
    beda mialy w przyszlosci uzasadnienia. Sam regulamik wyskakujacy jak hocus
    pokus nie jest wystarczajacy. Pisalem juz wiele razy jak ma to wygladac i
    koniec. Nie dostosujecie sie to nie dostaniecie kasy i zwrocicie to co juz
    zarobiliscie - to tak generalizujac. Jasne? Jasne. Wiec do pracy poprawiac
    dialery.

    > Tak sie chwalisz ze znasz prawo ..to znaczy ze jestes prawnik?
    > Wiec jak jestes prawnik to bierzesz kase od tych co nie wiedza gdzie
    znalesc
    > porady za darmo? Prawda? prawda ..
    > wiec ty zarabiasz na tym ze ktos czegos chce.. i tu sie zarabia na tym ze
    > ktos chce cipek a nie wie gdzie szukac za darmo i placi.
    Jestes wielce zabawny pytasz czy jestem prawnik i sam sobie odpowiadasz. No
    wiec powiedzmy ze nim jestem:-)

> [...]
    > czy na poradach prawnych.

    > A ty wiesz ile taki dres potrafi zarobic?
    > Sa takie dresy na swiecie co zarabiaja po 2 5 10 15 20 40 60k pln na
    miesiac
    > na cyckach
    > co raczej nawet jak na prawnika powinienes stwierdzic ze duzo .
    > I to pewnie duuuuzo wiecej niz taki sztywniacki prawnik za biurkiem ..
    > Zaryty w jakis knigach . A dres dres jest spoko ma malo stresujaca prace
    ale
    > wymagajaca bardzo duzych umiejetnosci.A z tego co wiem to takie sztywniaki
    A mnie to gowno obchodzi ile ten dres zarabia. Niech zarabia 100-tki mln$
    zycze kazdemu o ile zarabia uczciwie, stosujac fair play

    > Dopuki sa klienci na twoje uslugi to beda i na cycki i takie tam.
    > A to ze moglby gosc wyjsc poderwac laske i za darmo ja bzykac.. a nie
    placic
    > tylko za lizanie monitora to kwestia zupelnie inna.
    > Internet gwarantuje pewnien rodzaj anonimowosci pod tym wzgledem ze goscie
    > nie musza obawiac sie kompromitacji w oczach 2 osoby.

    Jak wyzej niech oglada jesli jest swiadomy ze to kosztuje duzo pieniedzy i
    ze tego wlasnie chce. Wasze dialery nei wyczerpuja dobrego, pelnego
    uswiadomienia uzytkownika. Jasne? jasne../..;-)